onsdag 2. desember 2015

Tenk, det er DU som skal få pakke i posten av meg!


Da har eg trekt en VINNER som eg skal sende
4 herlige AIR nøster til!
JuHuuuu Heldigen deg!


Det var kommentar nr 7 som stakk av med alle 4 nøstene :) 




Nr 7 er.......*Trommevirvel*......;





Gratulerer så MYE, så KOSELIG dette var :) 

Nå trenger du bare å sende meg en MAIL med adressen din så skal eg få pakken i posten så fort det lar seg gjøre,
er litt BilLøs nå på dagtid, men det ordner seg nok :) 

Håper du får kost deg masse med disse herligheten :) 




Selv er eg VELDIG opptatt her i kroken *ler*

Fikk Amira til å kjøpe Selfie Stang i dag! HAHA
En til Ali og en til meg! Ali bare lo og sa "Ahaaa"
Tror nok den vil bli flittig brukt når me er ute på tur hehe
Men fy søren, det er ganske "tungt" altså!
Ja eg meine, eg klarer jo ikkje holde stanga i ro jo!!
Dette må nok øves på, eller eg bør trene opp underarmen?? HAHA


Nå skal eg se film med Amira og strikke klut!

Til deg som ikkje vant disse nøstene,
ta turen innom HER og prøv lykken på Julegaven :) 





KOS deg masse og ha
en Herlige kwell-
det skal eg :) 






Juleklem fra en opptatt Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer til vinneren!
Du er kjempeheldig, jeg elsker garnet.
OG Gro, stikk innom hos meg og del noe på Link Party ;o)
Kos dokker med film.

Sylvia sa...

Grattis til den heldige vinneren.
Dette året har ikke vært noen vinner-år for meg, men til neste år, DA!!!!
Hi hi selfiestang. Ja ja, nå får du noe å pusle med fremover .
Du får ønske deg håndmanualer til jul, så du kan trene opp underarmene.

Vibbedille sa...

Ja vettu, eg fikk skikkelig vondt i underarmen skal vites hehe Du skal holde stanga i ro samtidig som du klikker med tommelen! Jepp, manualer It Is :)

Nattinatti Klem :)

gimmeline sa...

HURRAAAA! Eg er berre SÅ begeistra for dette garnet, og kan enda ikkje tru at eg vann. Eg som aldri vinn noko som helst, måtte berre "besvime" litt, haha. Eg seier berre TUSEN TUSEN TAKK!!! Adresse er avsendt :)