fredag 4. desember 2015

NYDELIG Garn i posten - Nytt prosjekt

//Sponset


Det er ALLTID like ekstatisk å få nytt garn i posten og når det er RÅLEKKERT i tillegg, ja da må eg bare dåne noen dråper! Det er nesten som eg ikkje kan klappe på det en gang,
må være så forsiktig hehe



Ikkje sant du kan SEEE hvor mykt og herlig det er?
Det er noe av det mykeste eg har kost med!

100% BabyAlpakka av beste kvalitet! Noe tykkere enn det eg har strikket med før, her kan eg boltre meg med
pinne 4-5 mm - Passer SUPERT siden dette skal trylles om til Vinterens "Må Ha" Lue!



Fargene har eg fullstendig falt i fistel over for lenge siden
og da eg fant dette garnet i akkurat DE fargene
måtte eg slå til! Det er 85 m pr 50 gr så eg satser på at
200 gr er mer enn nok til mitt prosjekt :) 

I kveld starter "Håndball VM Strikkemesterskap" så hva passer vel bedre enn NYTT garn?
Akkurat: Ingenting *ler* Åååå du kan tro eg skal KOSE meg!



Hvor du kan finne dette garnet? Jo det skal eg fortelle deg, du finner det hos Woolspire og du bør VIRKELIG ta turen innom å bare NYTE! Ahaaaa

Garnet eg skal strikke av er LAMANA - Cusco 

Drømmen måtte jo vært å strikket en jakke/genser av dette garnet, men eg burde jo hatt meg et sjerf??
Jaja nå blir det lue først så får eg se :) 


* * * * *


Siden Amira skal på jobb kl 12 i dag fant me ut at me måtte handle FØR det, så 10 over 8 entret med dørene på Rema etter at me kjørte Jr til skolen :) Ikkje et menneske mellom reolene og me kunne bare valse rundt :)

Var en del varer igjen av den pågående "PrisKrigen" som foregår så litt mer Edamer og Julebrus ble med oss hjem :) Men ellers har eg slettes ikkje noe behov for å spise julevarer frem til sommeren for det er om Jula de smaker best :)

Pga tidlig oppstandelse i morgentimene har eg tenkt å ta en kwil nå på dagen for her skal det lades opp til i kwell og nytt prosjekt :) Det GLEDES stort :) 





KOS deg masse og ha
en Herlige Fredag!
det skal eg :) 





Juleklem fra ei Yr Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Unknown sa...

*dunk* Det garnet ser jo ut som "smør".
Må bli perfekt til lua. Spent på hvilken du velger,
eller har det gått meg hus forbi?
Jeg koker julegrøt til meg og unga i dag, 1 kr var helt ok å betale for den.
God helg til deg og dine.

Vibbedille sa...

Eg bestemte meg for lue i dag så den har du ikkje sett :)
Nå har eg lest oppskrifter flere ganger, eg SER hva eg
skal gjøre, men vet ikkje om eg skjønner det!! hehe

Skal strikke "Lepper" med 2 rundpinner utenpå hverandre, Jaja HAHA

KOS deg og ha en herlig Julegrøt dag!

Marianne sa...

Det garnet såg deilig ut. Og nydelige farger har du valgt som vanlig;)
Var helt ukjent garn for meg, skal nok ta en titt innom der ja.