lørdag 28. november 2015

Tips til et Koselig Julekjøkken - Gratis Oppskrifter


Da kan eg igjen senke skuldrene for kwellen og slappe av; Kjøkkenet er ferdig! Mens eg lå å sov et par timer hang Ali opp gardinene så da var det for meg å vaske litt, stryke en duk og finne det som hører hjemme på kjøkkenet :)
Vinduet vil etter hvert fylles av fine glasser
som inneholder JuleGodter :) 

Siste finishen på et Julekjøkken syns eg faller på de små tekstilene, ja som vaskekluter, grytekluter og håndklær :)
Det finnes på 100`vis av oppskrifter "Der Ute",
ja både i form av bøker, f.eks den FANTASTISKE 
Kluter - Strikking hele året av Bitta Mikkelborg <3
Hvis du ennå ikkje har fått den i samlingen din er det en Ypperlig FØRjulsgave til seg selv :) 

Bitta har et HAV av nydelige vaskekluter, anbefaler deg på det aller varmeste å komme deg inn 
Facebook gruppen hennes! Skal LOVE deg at det finnes utrolig mye inspirasjon der, du vil også finne noen passende oppskrifter til Julekluter :) 


HVIS du ikkje har muligheten for noe av det nevnte, ja så har eg funnet noen fine kluter du kan strikke nå før jul, jepp, for PAUSER er et møst for en vellykket Jul :) Ingen er tjent med en utslitt mamma eller vertinne <3 


Cloverlaine

Gratis


Lily / Sugar`n Cream

Gratis



Becky Curran

Koster noen kroner


Resten av kwellen skal eg nyte med god samvittighet for nå har eg KUN en liten shaining på badet igjen og så til slutt pynter eg gangen - Ja eg har jo t.o.m pyntet ute på trappa!
Ja hvis pynten fortsatt står der ute nå i stormen! Ååå FY som det blåser og regner! Er sikker på at det er storm i kasta her på toppen! Herlig å ikkje måtte ut :) 




KOS deg og ha en
Herlig Kwell :) 





Juleklem fra ei fornøyd Vibbedille :) 


Ingen kommentarer: