onsdag 11. november 2015

Strikk Smart og Lekkert - Gratis Oppskrifter

Debbie Ston


Ble virkelig en sløv dag altså! Sånn er det når eg står opp halv 7! Har sittet å gjespet og skravlet en del med Solstråla på telefonen, hun kommer hjem i morgen kwell og eg gleder meg masse :) Me skal knusekose frem til hun tar seg ei uke ferie fra lørdag av, men så blir hun hjemme noen dager før hun reiser igjen. Skal virkelig bli herlig å få fylt opp dosen :) 

Innimellom har eg jo da sittet her å surfet, nei eg har ikkje orket å strikke! Da er eg trøtt altså! Nå jakter eg kun på ting som lar seg fint strikke frem til Jul og jammen
ble det både lekkert og smart!


Bildet over.
Hvis du trenger hjelp til selve mønsteret finner du
en bilde-tutorial HER!


little church knits



Ullcentrum



Veronica Parsons



maanel




* * * * *

Etter å skravlet nok en time med Solstråla i ettermiddag sneik eg meg inn i senga halv 4 og eg sovna Klask! Våknet nå litt over 5 og kjenner at NÅ skal det strikkes, må bare finne en film å strikke til :) Egentlig burde eg ha skifta på senga til Solstråla, men det får eg ta i morgen, sammen med alt det andre hehe Jepp, me skal nemligen "leke" fredag i morgen siden Jr har fri på fredag, dvs me henter hjem helgekosen
og Ali skal tilberede Fahitas til bursdagen til
Solstråla på fredag :) På den måten blir det extra lang helg :) Sånn kan man like og det anbefales å prøve :) 

Sånn ellers på en onsdag er eg riktig antrukket i herlig flanell og skal ikkje annet enn å nyte kwellen :) 




Kos deg du også :) 





Go`klem fra ei kwellsklar Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: