søndag 15. november 2015

Strikk Lekker Struktur - Oppskrifter

2015 BabyCoctails

I mangen år var eg helt hektet på aran og struktur mønster, Amira fikk "gjennomgå" da hun var liten og hadde det meste. Mye av det eg strikket strikket eg i Peer Gynt,
et garn hvor struktur blir veldig flott :) 

BabyCoctails har utrolig MYE lekkert + at størrelsene er ganske rause så dette er noe for de aller fleste :) 

Nå begynner lysten på struktur å komme tilbake og her har eg virkelig funnet lekre saker som garantert kommer
til å komme på mine pinner! 


Opp til str 56"



2015 BabyCoctails

Opp til str 52.5"




2013 BabyCoctails

Opp til str 57"



2013 BabyCoctails

Opp til str 60"



BabyCoctails



Disse 5 prosjektene falt eg fullstendig for og eg ser for meg at den der nr 3 og 4 hadde vært kjekke å hatt på
Vårsida av nyåret :) Mmmmm må virkelig ta å få satt
opp en skikkelig StrikkePlan for 2016 :)
Nå er det så mye eg føler for å bare kaste meg over
og DA kan det lett bli kaos her i kroken!

Vil du se mer av BabyCoctails?
Gå inn HER og bare se og NYT!


* * * * *

Denne søndagen har virkelig blitt en søndag i søvnens tegn!
I 15 tiden var eg igjen så trøtt at eg bare krøp under dyna
og sovnet Pang helt til kl 18! Nå må eg vel klare å holde meg våken resten av kwellen?? Ryggen er ikkje helt god i dag
og eg er litt sånn fysen med et snev av feber, men nå vet eg jo at den ryggen ikkje er noe farlig så slapper
eg mer av heldigvis :) 

Uansett har eg rigget meg til her i kroken med ei kanne kaffi så kwellen ser da ganske så bra ut :) 

Har DU det bra? Hatt en fin søndag?
Da håper eg du har tid til å KOSE deg litt :) 






Ha en Fin-Fin Kwell :)





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)  

1 kommentar:

Sylvia sa...

Så mye fint!
Du får sette igang med strukturstrikking Vibeke. Er sikker på at du vil være fin i en sånn genser.
Hvordan går det forresten med Wiolaen din? Får du strikka litt på den nå?
Jeg har hatt en fin dag, sammen med min søster. Vi har gått masse tur langs kysten, og avsluttet med kake og varm kaffe på cafe.
Jeg tror jeg vil repetere det til neste helg også.
Håper du får en sen kveld , så du får strikket og kost deg masse.
Klem