torsdag 15. oktober 2015

STRIKK! Vinteren er NÆR! - Oppskrifter

Foto: Deetara

Jo, det river i nesa når man beveger seg ut og det faktum at Jr har begynt å bruke hansker betyr av VINTEREN er like rundt hjørnet! Eneste man kan gjøre er å STRIKKE og pakke seg inn i ull! Personlig så er eg ikkje glad i fleece, nei, her MÅ det være ull eller alpakka :) Det beste til å varme seg :)
Er så glad DU er enig *ler*

Vottene over lyser jo vinter og er virkelig delikate!




Foto: Ukeeknits

Når det er masse snø er det nydelig å sprite opp dagene med klare fine farger!



Foto: Wass/ Kate Davies


Bæ-æ-æ Sau og lam er en strikkers beste venn!
Dette sjalet er jo utrolig lekker!



Da har eg ENDELIG meget meg til å vaske SukkerSpinn sokkene som skal sendes bort! Dette er mine klare favoritt av Egne Sokker så eg er glad for at eg har mer av det rosa garnet for eg ha denne varianten selv også! Planen er 
å få de avgårde i posten før helga og det er "notert" på Huskelista :) Jammen ikkje bare bare
å "lide" av dårlig hukommelse :) 

Håper og tror at sokkene vil bringe smilet frem hos mottaker på samme måte som hun får smilet frem hos meg :)
Skal holde deg oppdatert på om det er en vellykket gave :) 

Sånn mens me bedriver sokkeprat så kan eg love deg MER spreke sokker fremover, jepp, eg ER hekta 
(som så mange ganger før), men eg har også fått muligheten til 
å prøve ut litt sokker :) Gleder meg å etter hvert 
kunne dele disse med deg :) 

Øyelokkene mine jobber på spreng for øyeblikket med 
å holde seg åpne så eg tror eg skal bukke under litt å krype til senga, siden eg har planer om å ferdigstille første sokk 
i løpet av kwellen er det strengt tatt nødvendig :) 





KOS deg og ha en Fortsatt
KOSELIG ettermiddag :) 
NYT kwellen :) 






Go`klem fra ei meget søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: