lørdag 3. oktober 2015

Snadder Oppskrifter og en Herlig Lørdag

Foto: 2015 Sonya Blackstone

Man kan ikkje rømme eller gjemme seg, neida, det er bare tull å prøve; Julen har allerede innhentet oss og det gjelder bare å henge seg på, enten den ene eller andre måten :) Noe du f.eks kan starte med tidlig er jo å lage INNPAKKINGA, ikkje sant? Til noen gaver vil det funket helt strålende med en skjønn Mitten Gift Holder



Foto: Astrid Schmidt-Nielsen

Hva med en skikkelig flott og fargerikt sjal til vinteren, ja for med et Happy Triangle vil du virkelig lyse opp i all snøen! GRATIS er det også :) 


Foto: Christy Kamm

Dette utrolig lekre ZickZack Scarf er jo helt eventyrlig!


Foto: Sandra Paul/ Cherry Heart

På dette Spice of Life Blanket kan du virkelig boltre deg med farger og evn restegarn!
GRATIS er det også :) 



Nå er me iallefall fullstendig klare for kwell her i huset! 
Selv dukket eg under dynene kvart over 3 og skulle sove 
1 times tid, eg sluknet fullstendig og da kl var 18 kom Ali inn å lurte på om han skulle sette lasagnen i ovnen! Eg kom meg på beina og var jo helt i vakum hehe Var godt med litt mat 
i magen, det ble vel ca 1 ss med lasagne på meg.....
litt salat og et bit minibaguett. 

Det er til tider ganske slitsom å ha et noe anstrengt forhold til mat......selv om eg i utgangspunktet er veldig glad i mat. Håper virkelig dette er noe som vil endre seg på et punkt selv om eg har hatt det i mangen år.....
Har vært ganske dumt i det siste, man skal ikkje sitte med en følelse av å være "lettet" etter at man har fått i seg litt mat....merkelig å forklare i grunnen.....


Men nå er det på tide med KOS og ikkje spekuleringer :) 
Har siste episode igjen av Broen på sesong 1 og den skal eg kos meg med nå, ja den og slutten på de rosa sokkene :) Passer jo supert med disse sokkene 
nå i oktober som ER Rosa!
Syns du bør ta deg tid til å se DENNE Filmen på YouTube - Tar ca 3 minutter bare, men ha en Kleenex i hånden <3 






KOS deg MASSE i Kwell
og Nyt noen fine timer
sammen med dine <3 






Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen din hadde vært ok å lese om du ikke konsekvent skrev kwil og kwell. Det er jo ingenting som heter det, og det virker rett og slett bare dumt.

God bedring til helsen din - håper du får bedre dager og bedre matlyst.

Oddbjørg sa...

Utrolig mye fint du viser oss. Blir jo veldig fristet til å strikke både det ene og det andre :-) Vanskelig å velge.
God bedring! Håper du får en fin søndag.