lørdag 17. oktober 2015

Mine Humørfylte Sokker - Norsk Oppskrift


Har sittet her å diller og strikket frem til nå, det kunne sikkert gått mye raskere, men slik er det når man nyter et strikketøy.
Som du ser så bytta eg bort det rosa Silja som skulle vært hovedfargen og det var fordi det var så mye rosa i Regia nøstet. I steden for ble det hvitt Silja,
ble i grunne ganske så friskt :) 

Sløyfer blir det iallefall, på rekke og rad! Enkelt og kjapt mønster å strikke og man kan virkelig leker seg med farger her så det er bare å sette i gang :) 



Det eneste som skurrer litt nå er den skarpe blå som plutselig dukker opp! Syns eg hadde så fin harmoni, men skal nå la det stå til å se hvordan det utvikler seg. Hadde jo vært gøy hvis en hel søyfe ble blå :) Er ganske fornøyd så langt :) 

Oppskriften på Bow on Parade kan du kjøpe
for en billig penge HER! 

* * * * *

Er i grunnen på vei under dyna litt, ja for den der "Ryggen" vil liksom ikkje roe seg.....Satser på at eg liten kwil vil gjøre underverker, i mens håper eg at Ali steiker kjøttdeigen
som skal i Nachos`en :) 
Kanskje eg må ta å smiske litt??

Nå på dagen har eg koset meg med den Store Strikkedyst episode 5 og det er såååå KOSELIG å se på! Du bør virkelig henge deg med! Du kan gå inn HER å se alle de første
5 episodene og hvis du vil kan du melde deg inn på den Norske Fansiden (Facebook) HER! Når eg sitter å strikker mens eg ser på merker eg at mitt eget strikketempo øker *ler* Snakk om å leve seg inn! hehe





KOoOS deg videre og ha en
Fortreffelig herlig
Ettermiddag :) 






Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: