tirsdag 20. oktober 2015

Lunt og Lekkert til Vinteren - Oppskrifter

2015 Swana Island/Gale Zucher/ Design;Isabel Kraemer

I dag har det vært en vanvittig sløv og søvnig dag,
hjalp heller ikkje så mye at det er iskaldt og det begynte
å regne!! Måtte bare krype til køys i halv 11 tiden og fikk da blundet litt frem til 12, da var eg så sulten at eg svelget egget mitt som Ali hadde kokt kl 7 i morges!
Tror det gikk ned i 2 jaws + ei skive med solbærgele :) 

Mens eg sitter her godt innpakket i klær og teppe står Ali på kjøkkenet å kokkelerer Fasoliè-
Ei skikkelig varm og god gryte :) 

Har funnet litt smålekkert til vinteren også :) 

Denne er bare sååå lekker!


Foto/Design: Isabel Kraemer

LEKKERT!




Foto: Irina Anikeeva




Foto:Espace Tricot

Gratis


Foto/Design: Melanie Berg




* * * * *

Mmmm nå begynner det å lukte godt her hjemme!
Kjenner eg fortsatt er ganske sulten ja! Fasolie er noe av det BESTE eg vet innen arabiske gryter! Full av proteiner,
noe som er greit for meg å få i meg siden
eg spiser litt sånn på halv 8 :) 

Du som kjenner meg VET at eg er ei skikkelig VærPYSE! Dvs jo dårligere vær jo mer graver eg meg ned her i kroken og koser meg, vil helst ikkje gå ut! UANSETT HVA!
Kjenner det frister veldig å bare hoppe i dusjen og så i pysjen og bare invadere kroken min og fyre opp en mengde lys,
for egentlig så trenger å lade opp til i morgen!

Jepp, har nemligen en Avtale inne i Stavanger kl 11!!!
Det skal bli så kjekt, herlig og spennende :) Ja, nå kan du lure, men du får følge med i morgen :) Eg tar med meg Ali slik at det blir litt mer enn bare SelfieBilder *lol* 

Jaja, tenker når eg har fått i meg litt mat og gjerne våkner litt mer så er eg muligens klar for et par timer på Strikkekafè etterpå?? Det er jo sååå KOSELIG :) 





Kos deg iallefall du så skravles me
muligens senere, ja hvis eg ikkje sover!






Go`klem fra ei Ihjelsulten Vibbedille :) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei :)
Masse fint. Veit du om det er mogleg å finne oppskrift på den Ingrid pullover på norsk? HAr bestilt oppskrifta og fått den på epost, men der var alt på engeslk, og skulle gjerne hatt det på norsk :)