torsdag 29. oktober 2015

Liker ikkje sinte personer, men Angry Birds derimot!! Gratis Oppskrifter

Cloverlaine

Skjønner meg ikkje helt på mennesker som går rundt og er sinte hele tiden, på ALT liksom? Ja t.o.m på saker og ting som de fleste syns er Ok, men noen må liksom plukke
og ribbe ting fra hverandre og bare være......SINTE!
Stakkars, de må virkelig ikkje ha det godt med seg selv....
trist. Sender herved en KLEM til alle de som er sinte :) 

Men Angry Birds derimot, de være sinte-er jo det som er morsomt! HAHA Husker da me skulle ha et "tema" på Jr sitt nye rom, joa det ble bestemt på Jysk da eg falt totalt i staver over et sengetøy med nettopp disse herlige fuglene på og fra der av bare ballet det på seg, og Jr?
Jo han måtte bare godta at mora hadde det GØY! 

Oppskriftene i dag er jo SUPRE Julegaver til de fleste barn; tantebarn, barnebarn, grandtantebarn, oldebarn, stebarn, ekstra barn, nabobarn- Ja You Name It!
Her kommer de på løpende bånd:

Bildet over!


Cloverlaine



Heidi Yates


Sjekk ut denne lua også:


Adorable Amigurumi



Adorable Amigurumi



Tenker nok at noen av disse vil skape gledescener på Julaften :) Eller kanskje du heller ville putte noen av
de i Julekalenderen?

* * * * *

Nei vettu hva? La nå dette ble en GLAD dag! Det er såååå mye kjekkere så kan de som absolutt må "mumle" gjøre det
i sine egne kroker så kan me andre heller holde oss unna,
me lar oss da slettes ikkje påvirke-Ikkje eg iallefall :)
Har FOR mye å glede meg over til det :) 

Formen til Jr er neeesten back to normal! *Stor Jubel*
I går fikk han levert mattemateriale på døra så øving til prøven er startet, men tror ikkje eg slipper han på skolen før på mandag. I dag er det torsdag og da kan han like godt ta morgendagen og helga til hjelp, det henger litt i nakken, ryggen og øynene ennå.
Han har jammen blitt skikkelig MØRbanket rett og slett!

Selv om det er forholdvis tidlig er eg snart på vei ut dørene, må en tur til legen for me har noen slagplaner
å legge.....Hvor vil dette ende tro?? Hmmmm
Tja finner vel ut av det :) 
Bør nesten se å hoppe i fillene og legge på hjul :) 




KOS deg og ha en FIN dag!
Gled deg iallefall over MINST
3 ting i dag :)





Go`klem fra ei Glad og optimistisk Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Så fint å høre at han er på bedringens vei, Vibeke.
Godt å ha helga å komme seg på.
Jeg prøver å glede meg over de små tingene. Det blir nemlig til store gleder!
Lykke til hos legen i dag. Jeg sliter fremdeles med tanna mi...........
Men, det kunne vært verre, he he

Vibbedille sa...

ÅÅåååå TENNER er et HEKKAN!!!!
Har min skrekkhistorie der selv, men det endte godt :)
Vet ikkje hva som feiler tanna de, men Corsodyl er godt
å skylle med på vonde tenner :)
God bedring :)

Nå stikker eg :)