mandag 19. oktober 2015

Julen er RØD - Oppskrifter


Foto: grasflecken2015

For MEG er Jul RØD og bare det, kan til NØDS tilsette bittelitt gull, men da skal det jammen være spesielt!
Sånn nymotens greier hvor det RØDE totalt uteblir
er ikkje noe for meg :) 

Eg tviholder på mye av pynten me har fra da eg var liten, jultrekuler helt tilbake til min oldermor henges fortsatt
i toppen og det skal være Polkastokker og røde sløyfer ytterst på kvistene :) 

Har funnet litt småsnacks siden me nå nærmer oss med stormskritt den store høytiden og håper de falle i smak,
vet iallefall at EG er blitt forelsket <3 

(Bildet over)




Foto: Joan Janes

Hvis du ikkje har den "berømte" Julekule boka kan eg jo tipse deg om at for 5$ får altså her 12 forskjellige julekuler
klar til å strikkes :) 




Foto: Joyce Overheul

Heklet




Drops

ALLE må være klare til Jul, ikkje glem bikkja! *ler* Ho Ho Ho

Gratis


Foto: Annie`s Attic

Foto: Annie`s Attic

Foto: Annie`s Attic


Nydelig snømenn som eg kjenner røre ved
Heklenålene mine! Grunnoppskrift på selve nisse
og alle 3 antrekkene finne du oppskrift på HER! 


Da er det bare å ønske en Riktig God Jul Ho Ho Ho


Å nei du, det er da slettes ikkje juleferie ennå!
Men skal du lage noe til Jul,
ja så er tiden for det jammen HER!
Det er bare å svinge seg rundt og sette i gang både strikkepinner og Heklenåler :) 

Her ventes min mor inn dørene hvert øyeblikk så eg regner med en kveld med mye skravling og lite strikking fra mine pinner hehe Jepp, jo mer eg skravler,
jo mindre eg strikkes- Merkelig!




Men du får ha en KOSELIGE kwell!
NYT den :) 





Go`klem fra "slipset" Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: