fredag 16. oktober 2015

Høsten er Full av Koselige Kvelder

//Inneholder Reklamelink

Det første eg alltid kjøpe når Jula entrer butikkene er PEPPERKAKER! Faktisk den eneste kakesorten eg kjøper, alt det andre bakes :) Har du smakt pepperkaker med Castello?? Ååååå det er bare så MAGISK 
og ubeskrivelig godt - Du er nødt å prøve! 

Gutta her fryner kraftig over kombinasjonen så dvs at eg har kaker og ost minst hele uka- tøff kost for magen dette her, men akk så verdt det :) 


Selv om Jula er min absolutte Favoritt Høytid må me liksom innom Halloween, slik er det vel når man har tenåringer
i hus? Jr har fått kjøpt 1-2 Halloween ting hvert år og nå har me slik at me pynter litt i salongen om ikkje annet :) 

Siden eg Takker for maten HVER dag skipper me "Thanksgiving"- har vel aldri vært innom den nei, vil liksom ikkje "ødelegge" Julemiddagen som også er kalkun <3 

Herlig Post i dag så nå blir det virkelig Julestemning 
her i kroken skal vites!


Var jammen ikkje for lite som fristet i dette bladet!
Fy søren det var MYE fint som frister!

Eg bestilte dette bladet på onsdags kwellen via sms og i dag fikk eg det altså, en grei måte å få i hus de bladene 
eg ønsker :) Det er bare å sende en sms til
2205 m/kodeordet JULEIDEER :) 



Masse Lys er allerede tent og med fargen oransj blir
det så lunt og herlig!
Er virkelig i kosemodus her nå ;) 



Har t.o.m rydda organisert litt i sofakroken, ingenting kan fjernes, alt må være tilgjengelig hele helga! Har virkelig et sokkeeldorado her nå og nyter deilig garn :) Siden det meste av ettermiddagen har gått med til dilling og dusjing har eg ikkje kommet lenger en vrangborda på de nye sokkene,
men kwellen blir nok effektiv så du skal få se i morgen :) 



Som du ser er kledd etter alle kunstens regler for en Perfekt fredags kwell, Jepp, med Reinsdyr og det hele! ALDRI for tidlig for det *ler* Denne pysjen er så og si ny og ubrukt dvs den er varm og lun kontra de andre utvaska som ligger
i skapet hehe seriøst Sparkjøp hoste opp årets nye Pysjamaser! Var slettes ikkje fornøyd med det som var
i "lefsa" eg fikk i posten her tidligere :) 


Men du?
Nå er tiden inne for å slenge beina på bordet
og ta frem pinner og garn!
Jalla Jalla, sett i gang :) 





KOS DEG!!






Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Tantekaramellen sa...

Hellandussen, du. Jeg bare digger bilder av kroken din og prosjektene dine. Ha ei fin helg.

Jane sa...

Peberkager og castello har jeg aldrig smagt sammen, men hver for sig er det ihvertfald godt. Måske man skal prøve din kombination :-D
Klem fra Jane