onsdag 7. oktober 2015

Fikk Tips om 2 Flotte Strikkejakker :) -Oppskrifter

Foto: PiPiBird

I går ble eg hoppende glad kan du tro for det ramlet inn 2 herlige Tips om Kosejakker i kommentarfeltet! Dette setter eg stor pris for, kjekt med en dialog med deg som leser og disse 2 jakken er jo AKKURAT i min gate :) 

Det eg ikkje skjønner er jo at eg ikkje har sett denne grønne før! Fargen er jo helt perfekt til meg jo! Dessuten pleier eg 
å få med meg det meste som Heidi Kirrmaier designer Hmmmm Anyway, den grønne jakken heter Maestro 
og går opp til str 53"


Foto: PiPiBird

Jakken nr hadde eg faktisk laaangt bak i Ravelry Bilblioteket mitt så en gang for lenge siden har eg altså lagret den, 
men godt å få en påminnelse :) Dette er Snowbird og er kjempelekker! Den er liksom akkurat slik eg vil ha en jakken, joa den mangler ei hette, 
men man kan jo ikkje alltid få alt, eller??
Opp til str 52"

Hvis du vil beundre med av Heidi Kirrmaier sine Design kan du jo ta å kikke HER! Er sikker på at du har ramlet 
over noe av det før-MYE flott! 

Sånn egentlig så kunne eg tenkt meg å bare surret meg inn 
i et godt teppe og blitt i sofaen i dag! Meeen dessverre så MÅ eg ut! Skal på Stemmebåndskontroll på SUS kl halv 2 og før det hadde eg tenkt å gå å ta rønken av rygg/hofter, 
meeeen da må Ali bli med siden det er elendige parkeringsforhold der (så han sitter bare i bilen mens eg er inne).
Det er sånn "Drop-In" rønken dermed kan eg 
nesten gå når eg vil, veldig greit :) 

Eg har tydeligvis holdt Ali våken i natt fordi eg har hostet mye så han sover ennå, derfor tror eg bare at eg kjører på SUS alene så kan han bare sove, dessuten har han planer om 
å lage en herlig middag i dag- JAMMY! Kafta Potata!
DET er både enkelt og SINNSYKT godt! 
Ingen problem, eg kan vise/fortelle deg om det litt senere :) 

Men når eg kommer hjem igjen, DA blir det sofakos kan du tro! NADA planer bortsett fra å tenne masse lys, strikke og se The Fosters! BASTA! Hadde jo som du vet en kjekk og litt hektisk dag i går og da er det godt med en hviledag i dag :)

Satser på at kontrollen på SUS går problemfritt og at det er ingen uhumskheter hvor det ikkje skal være noe :) 



Sånn utover det kan eg jo melde om at me har fått ny leieboer på Solstråla sitt rom! 

(Shitt Happen når gutta er på shopping alene hehe) 





KOS deg masse og ha
en Herlig og Forblåst
Onsdag :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: