tirsdag 29. september 2015

Utrolig Flotte Cardigan/Gensere - 13 Oppskrifter også i store størrelser

Foto/Design; AnkeStrick

Tidløse jakker, eller Cardigan er såååå lekkert-uten for mye fixfaxeri, men med delikate detaljer DET elsker eg! Ankestrick er kjent for flott design og finurlig løsninger og det ER et eventyr å strikke :) 

Denne rålekre Naima her er slettes intet unntak :) 
Oppskriften går opp til str 48"



Foto: Amano Yarns

Opp til str 50" og Gratis oppskrift



Foto:LilyLilyLily

Opp til str 50"




Foto: al-fa

Opp til str 52"


Foto: grasflecken

Gratis oppskrift


Foto: Ankestrick

Opp til str 48"


Foto: Melanie Berg

ÅÅååå eg bare måtte ta med dette lekre sjalet!


Foto: Suvi Simola

Opp til str 62"


Foto: Tin Can Knits

Opptil str 58" + den er Gratis


Foto: Brooklyn Tweed

Opp til str 54"


Foto: Laura Aylor

Opp til str 52"


Foto: grasflecken 2015

Opp til str 49,75"


Foto: Isabel Kraemer

Opp til str 50"


Kan si meg ganske fornøyd med denne jakten ja hehe 
Lista mi økte BETRAKTELIG! Spesielt den siste her falt eg pladask for altså! Åååååå eg kunne tenkte meg å starta på noe nytt HVER dag hvis eg hadde blitt ferdig til kwellen, skjønner du? Det går liksom ikkje fort nok! Kanskje eg burde ansatt noen strikkere?? Som KUN strikket til meg MoHaaaaa det hadde vært noe det ja :) 

Tror rett og slett eg må hoppe i dusjen eg, ja for å kjøle meg ned litt! Hmmm på tide med en lang dusj ser eg 
* titter på leggene mine....* Tja hvorfor ikkje? Vurderte en kwil i grunnen, men eg hadde meg ein time på øyet i formiddag så muligens en dusj nå er bedre?  Har ny shampoo/balsam også som eg kan kose meg med. Nei, eg orker IKKJE farge de små grå akkurat nå, det får eg gjøre en annen dag :)

Vettu at eg måtte rekke opp masse på de 
stripete sokkene mine i går?? Arhggg
Ja etter kilen på hælen når eg skulle felle inn maskene så fortsatte eg med ribbestrikk oppå foten, men den skal jo være glattstrikk, så halvveis til tåa oppdagen eg det......
Liker best glatt fot ser du + at sokkene blir litt slapsete med ribb der føler eg? Anyway, nå kan eg strikke det EN gang til! 

Jaja, eg stikker in the dosj! Tastes!





KOS deg og ha en
Deilige Ettermiddag :) 





Go`klem fra Vibbedille :) 

1 kommentar:

gimmeline sa...

Åh, her var det SÅÅÅÅ mykje fint :D eg blei kjempeinspirert, pinnane raslar voldsomt i skuffa :D Tusen takk for at du leitar fram så mange HERLEGE prosjekt til oss!! Klem!