mandag 28. september 2015

Mandag Morra Blues, eller? - Herlige Oppskrifter

Foto/Design: Susie Haumann

Hvordan har så din mandag vært? Blåmandag eller en rimelig God mandag? Forresten, hva er egentlig en blåmandag og hvorfor er mandagen så betonet med noe
grusomt og negativt? hehe Mandagen bør jo virkelig være helt SUPER, ja for me har jo ladet opp 
i 2 dager hele gjengen, eller

Sjøl har eg hatt en rimelig grei dag, fått gjort en del som 
å vaske noen maskiner med Jr sine klær, ja det merkes på mange måter at han er startet på Ungdomskolen kan du si :) Det endte med at eg svingte fiskebollegryta da formen til Ali ikkje egnet seg til kokkelering, men til gjengjeld fixet han resten av kjøkkenet, for det å ta ut/inn av oppvaskmaskinen var nemligen ikkje eg egnet til-Samarbeid på høyt nivå :) 

HVIS eg på noen måte kjøper en strikka genser så blir det som den på bildet over, eg elsker slike rett opp og ned gensere, helst litt ned på låra,(Kjedelig å strikke!) i patent Mmmmm godt og varmt! Denne er i tillegg strikket i 
Isager Garn noe som i seg selv blir en nytelse. For å få oppskriften på Monday må du kjøpe deg Denne Boka :) 


Foto: laurachau



Foto: Lynn Coe



Foto: Diana Zinche Photography



Foto: Lisa Schilcher



Foto: 2012 Spud & Chloe


* * * * *

Her har sola vært på besøk hele dagen og det har vært en flott Høst dag, ikkje mye som har minnet om en Blåmandag iallefall :) Måtte kapitulere en times tid i ettermiddag, men så hadde eg gjort mye også i dag og var ganske pumpa :) 

Det har t.o.m blitt lite strikking og kun en kvart film, så nå skal eg fortsette på de stripete sokkene i rosa og se ferdig en FRANSK komedie som eg holder på å le meg ihjel av! 
Derfor må eg strikke på noe som ikkje trenger tilsyn for her må eg lese tekst! Hjelper veldig lite med skolefransk, spesielt siden en ståkarakter var utenfor rekkevidde HAHA





KOS deg videre ut over kwellen
og ha etter hvert 
en Riktig God Natt <3 






Go`klem fra ei som er fornøyd med mandagen :) 

Ingen kommentarer: