onsdag 9. september 2015

MAGISK Morgen med mangen StrikkePlaner

Eneste måten morningen var Magisk på var det som skjedde utenfor vinduene! Da eg sto opp lå tåka tjukk nede i "dalen" her og når sola kom, ja det var DA det ble utrolig! 
Barføtt i KU-pysj kom eg meg ut på terrassen, at pysjjakken mangler de 2 øverste knappene-ja det tenkte eg ikkje på da! Våken var eg så langt i fra hehe 
MEN, fy søren for noen fine bilder det ble! 

GLEDER meg til ISKALDE vintermorninger når frosten knistrer og himmelen er klar! DA er det virkelig verdt det å stå opp FØR sola for du kan få tatt de utroligste bildene-

HVERDAGS MAGI <3 Mye av den kan du skape selv, 
men resten ordner Mother Natur <3 

Dette er bare noen minutter senere, men lyset skifter fort når sola våkner til liv skal eg si deg! 

Ellers var det veldig dårlig med liv hos meg i dag! 
Ble knusende dårlig igjen ved leggetid i går kveld og måtte frem med den festlige nyremedusinen før eg la meg, 
hadde seriøse problemer med å komme meg ut av senga 
og kravlet meg mer eller mindre inn på do......det har jammen ikkje vært bare bare....

HELDIGVIS var ikkje time på SUS timebestemt, eg skal ta masse prøver-men bare de er tatt noen dager før CT`en neste uka går det bra. Dvs eg bør få gjort det FØR helga, men i dag maktet ikkje tanke på å risikere å sitte i kø......
hvis du har hatt nyrestein så skjønner du det veldig godt ;) 

MEN, ingenting kan få meg fra å legge STRIKKEplaner, Nop, det er bare REN terapi!

Måtte sitte å bla litt i bilder og spekulere......

.....regner med du muligens ennå har buksene fra 
Dette Innlegget i tankene??
Det har iallefall eg! Kommer ikkje over hvor mye eg inderst inne VIL ha ei slik! Tror ikkje eg vil ha ei sånn tights type bukse, vil ha den litt løs med en god 
vrangbord nede på beina.
Fikk det for meg at det kanskje kunne vært noe å strikke den i Viking Sportsragg?? Ja siden det er et slitesterkt garn.....eneste muligheten for å ha sjans til å få den ferdig er å unngå de tynneste pinnene! Tenkte hvis eg strikket på pinne 3 vil den jo bli ganske tett og god....
noen erfaring på dette ute å går??

Som du nå garantert vet er eg jo VELDIG svak for STRIPER! Lurer litt på striper alà som de eg strikket på LuxusSokkene - ellers har eg vært inne på tanke 
å bruke Denne Metoden...Hmmmm

MEN, det ALLER kuleste er jo å vente til 
Denne Buksa kommer i voksen størrelse! 
Da trenger eg ikkje å tenke noe mer liksom hihi


Men uansett så har eg jo Denne eg skal Strikke! 
Det klør i fingrene, men eg MÅ bare få ferdig denne lille grå buksa først for den har en Deadline

Mulig du ser det på bilde, men eg har fått NYTT grått garn til den Ponchoen! Det som eg hadde bestilt var jo LYSE BLÅTT! Men samme kwell gikk nytt garn til meg i posten-Kjempeservice! Nei eg byttet det ikkje, eg har 4 nyelige 
Lyse Blå liggende her hehe Det er på denne måten du virkelig bygger deg opp et solid Garnlager hehe 
Tror egentlig aldri eg har byttet?? 

Har jo også en Calorimetry som må komme 
seg på pinnen..... :) 
Åja, det er travelt å være Livsnyter med 
Strikking som Hobby ser du hihi





Men du? 
KOS deg masse og ha en herlige dag, det skal eg-
Mulig eg må et par timer i seng for nå er ryggen rolig! 
Planen videre etter en kwil er å ta turen innom dusjen på vei til sofakroken og BLI DER!





NYT den FLOTTE
Høstdagen me har fått :) 






Go`klem fra ei ganske så trøtt Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, hei - jeg er innom den fine bloggen din både titt og ofte, men har ikke gitt meg til kjenne før. Det er dumt egentlig, for jeg synes jeg begynner å kjenne deg ganske godt etter å ha fulgt bloggen din over en god tid.

Tusen takk for fine tips til hva man kan strikke. Når du er inne på bukser til voksne, så lurer jeg på om du har sett Bukse med bobler fra Pickles? DEN er fin den:-) Finnes her http://www.pickles.no/bukse-med-bobler

Ellers ønsker jeg deg en fortsatt fin dag! Hilsen Blomsterbarn

Vibbedille sa...

Ååååå den var jo RÅSTILIG!!!!
Takk for tipset :) Måtte jo lagre oppskrifta
med èn gang!

Koselig at du ga lyd fra deg!
Alltid kjekt å høre fra "nye" lesere!
Lurer jo av og på hvem som sitter på
andre siden av skjermen å leser :)

Ha en koselig og herlig kwell :)
Klem ;)