lørdag 26. september 2015

HUSK: Oktober ER Rosa!


Vår alles kjære Bittami gjentar suksessen fra i fjor! 
Hun har nok en gang Designet noe FLOTT til inntekt for "Rosa Sløye Aksjonen"- og ALLE kan bidra :) 

Oppskriften på denne Nydelige luer er gratis, men DU får også muligheten til å bidra med det du måtte kunne avse, klikk deg inn her: Sløyfer i Rosa, Lue <3

Selv så kjenner eg ALT for mange som er blitt rammet av kreft, deriblant en del med brystkreft-det er en skikkelig styggedom og ingen har garanti for å slippe unna. 
Derfor hjelper det om alle bidrar litt for som man vet så
"Mange bekker små gjør en står Å"

Samtidig som du støtter opp om en så viktig sak som så alt for mange av oss har fått inn i livene vår kan du strikke denne nydelige symbolske lua <3 



Litt tilfeldig dette, men dagens strikketøy er om ikkje annet ROSA :) Har ENDELIG fått Calorimetry`en som eg skal sende nordover på pinnen og det er skikkelig kjekt strikketøy, litt sånn "Hjernedødt"-Ergo kan eg samtidig se en SPENNENDE film!


La dagen i dag og måneden som kommer bli en tid hvor man "Knitting With Love" <3 


Litt sånn betutta her nå for denne herlige 
SofaKosen har reist...... <3 
Har vært ei HERLIGE uke med skikkelig RO i sjela for Solstråla har vært hjemme.Nå blir det sannsynligvis lenge til neste gang......HELT til Lille Julaften......SNUFS......
Off ja, eg KJENNER at DET er fryktelig lenge + at hun blir BARE i 4 dager fordi hun skal jobbe romjul 
og nyttårshelga.......TRIST! MEN, det viktigste er jo at hun kommer HJEM til jul! <3 

Sånn utover det skal eg bare sitte her nå å ha litt sånn betenkt ME-TIME-har blitt mye koselig skravling/lytting denne uka så nå skal eg sitte helt stille å holde kjeft *ler*

Formen er både og, men litt sminke og styla hår føles godt :) 
Er det lørdag, ja så ER det lørdag 





KOS deg MASSE
og ha en DEILIGE
Ettermiddag <3 






Go`klem fra ei fornøyd og stolt Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Hilde sa...

Den lua må strikkes!!! Har allerede skrevet ut oppskriften.

Anonym sa...

For en flott omtale av Sløyfer i rosa, tusen takk for at du deler denne. Det er så viktig at vi bidrar der vi kan :) Jeg har min eldste solstråle også langt hjemmefra, helt opp i Tromsø, og jeg vet hva det er å savne. :) Kos deg med lekkert strikketøy :) Stor klem.