mandag 31. august 2015

SJOKK!!! Tårene bare trillet.......

Etter legebesøket dro eg som sagt til Elkjøp/Madla Amfi for 
å hente det Solstråla hadde kjøpt da hun var i Danmark på fredag du kan si eg fikk SJOKK ja! 
For HVEM tror du sto der????


Ja, ganske riktig; SOLSTRÅLA i egen person! 
Tårene spratt på oss begge 2!
Er jo halv annen måned siden eg så henne sist, 
den lille luringen! 

Hun hadde blitt med venninnen sin hjem fra Kristiansand 
i går kwell og hadde altså planlagt godt hvordan hun skulle lure meg i dag :) Nå har hun fått ordnet fri fra jobb så hun reiser i morgen ettermiddag :) Dermed blir det EXTRA koselig her i heimen i dag :) 
Åååååå det var SÅÅÅ godt å se jenta vår igjen! :) 

Ali ble helt satt ut da me kom hjem hehe 
Skikkelig overrasket :) 


Når me først var på Amfiet måtte eg bare inn på Matbutikken der å ha noe Viking Garn :) 
Sportsragg så klart så nå skal det bli mer Stripete Sokker :) 

MASSE deilige farger, ikkje sant??
Kan bli MAAANGE spreke sokker her - Gleder meg :) 


Men du? 
Eg må nesten bare komme meg av nett for nå blir det
middag og kos sammen med BEGGE ungene :) 


Hva som skjedde hos legen kan eg evn komme tilbake til......





KOoOS deg og ha en
FORTREFFELIG herlig dag!
Det skal eg!







Go`klem fra ei OVERLYKKELIG Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Tebasile sa...

For en herlig overraskelse. Det finnes ikke noe bedre enn å få ungene hjem.

Kristin sa...

Å, så herlig med sånne overraskelser man overhodet ikke hadde ventet seg. :D
Kos dere masse. :D

Sylvia sa...

Det er det man kaller hverdagslykke. Og så morro hun sikkert synes det var, å overraske dere.
Masse deilig sjokolade mmmm...... Snart skal det hamstres inn her også :)
Kos dere masse alle sammen.
Klem