onsdag 19. august 2015

Husker DU Calorimetry??

Pattern&Images 2006-Kathlyn Schoendorf

Var så merkelig for eg satt faktisk for et par dagen siden 
å tenkte på denne snertne Calorimetry`en som tok helt av 
i det ganske land da eg var fersk nett-strikker! Joa eg strikket mange, men likte de aldri på meg selv, må være det korte håret den gang som gjorde det. Men NÅ, vil eg prøve meg igjen for nå har eg masse hår 
og den passer nok bedre :) 

Eg har ikkje Pc-mapper fra 2006 ergo hadde eg ha gått 
i permene for å lete etter denne for eg trodde den var tatt av nett eg?? Mener å ha hørt den.....
men ANYWAY, her er den :) 

Husker eg strikket mine i alpakka og noen ganger sammen med en tråd Opal, skal søren meg finne noen kule farger 
og strikke meg et par til vinteren :) 

Fant jo selvfølgelig noe mer mens eg var på "tur":

Pattern&Images 2010-Amanda Muscha



Pattern&Images 2012- Erica Dirks



Patter&Images 2008

En annen lue som raset over landet var denne 
Ungene elsket den og gjør det garanter ennå :) 


Pattern&Images 2014-Carissa Browning

Kjempetøffe SkullCracker tror eg faktisk Jr hadde likt, 
må ta å høre med han for i den kurven er det nesten tomt!


* * * * *

Da er det på tide med siste CT-Nytt:

Ble som nevnt satt på "Ring-Tilbake"-lista og ventet, ventet og ventet.....17.30 ringte han.

Eg fortalte hva som hadde skjedd da eg ringte SUS og det ble stille i andre enden.....
"Men jeg sendte henvisningen til PrivatKlinikken i Stavanger", svarte han.....

Ja ha ja, så greit å være informert om det da!
Ble enig om at eg skulle ringe der i morgen å høre, men da eg slo opp på nettsiden så eg at de hadde åpent til kl 18 
i dag så eg heiv meg på mobilen, mens eg får ventemusikk ser eg at det står;
Ventetid av CT: 4 dager!

DA fikk eg bange anelser.....
GANSKE riktig, henvisningen var heller 
ikkje kommet dit......WTF!

Har så lyst å bare DRITE I, men eg blir vel sittende i KØ på telefonen i morgen også.....

*  *  *  *  * 

Anyway så har eg ligget en del i senga i dag for ryggen KILLER meg innimellom altså + at det har vært såååå varmt 
i stua! Nå for litt siden tok eg en KALD dusj og tok på meg en lett og kort solkjole og plantet meg i sofakroken, 
sola er bak naboblokka og nå er det litt svalt!
Blir litt for varmt når du selv føler du har feber 
og ikkje er i form, 
TAKK og pris at eg ikkje har vondt i hodet! 
Ja, det er nokså vanlig ved nyrestein leste eg.....

Tiden er inn iallefall for å prøve å nyte litt av kwellen, 
har ikkje strikket i dag, men NÅ skal eg prøve meg :) 




KOoOS deg masse og
ha en deilige SOMMER kwell :) 





Go`klem fra ei øvejidde Vibbedille :) 


Ingen kommentarer: