torsdag 27. august 2015

"Gråvær" Ferdig + Noe Nytt på Gang

Har da fått gjort noe på denne fine dagen, 
fikk ferdig "Gråvær" lua :) 
Har strikket den i Cascade220 og Peruvian Highland Wool 
og du kan tro den er myk og god! 

Likte veldig godt fargekomboen også, veldig meg :) 


Lua er Designet av Lone Soleng 
og oppskriften finner du om du 

En veldig kjekk lue å strikke, men eg vet ikkje helt om fasongen er meg ? Hmmm dette må testet ut, men først skal eg sy opp kanten, dyppe den i vann 
og blokke den over en tallerken :) 

Uansett om eg kler den eller ei så er det ei utrolig flott lue :) 

DA er det jo på tide å finne på noe nytt!

Siden eg venter på garn til Poncho Genseren starter eg bare på noe smått som eg absolutt trenger til det blir kaldt, mulig du husker hva eg sa eg likte å strikke i èn tråd 
Opal og èn tråd Alpakka?
Hmmmm Jepp, det blir skikkelig herlig :) + at det er veldig koselig å strikke :) 


Foruten min mor var niesa vår L.K innom med mannen 
og lille herlige Sjarmøren :) 
Sjarmøren hadde med seg en stor bukett med slike rose, kan trooo de er flotte! Hadde noen veldig koselig timer og da alle var godt vrengte eg av meg klærene 
og krøp under dyna hehe

Var ganske trøtt ja + at "ryggen" (nyrene) plager litt, men nå er iallefall planen å ha en herlige kwell :) Finne meg en koselig film og strikke litt :) Det er DET eg skal gjøre, ja være litt i min egen lille boble :) Trenger det kjenner eg :) 


Men eg må absolutt TAKKE for masse Gratulasjoner! Hekkan det er ikkje som det har ramlet inn, for en time siden ca bikka det over 500 meldinger! Det er da på mail, FB, her på bloggen og ikkje minst på Snap! Er fullstendig overveldet! 

Tror selv eg har enten svart eller iallefall "Like" 
alle på facebook så langt :) 

Er utrolig ydmyk og veldig Takknemlig-Tusen Takk <3 






KOS deg DU også
og ha en fortreffelig kwell :) 







Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: