lørdag 8. august 2015

God Morgen-Guten Morgen-Bonjour-Buenos Dias

Nogen ganger skjønner eg ingenting, ja eg skjønne iallefall ikkje meg sjøl! Dingle meg i seng i 3 tiden på natta og så prestere eg å stå opp ca halv 9?? Ka det for noge tull??

Dette er nemligen bakdelen med at me overtok Solstråla sitt soverom, me har nemligen vinduet vårt mot øst! 
Ja nå vet eg ikkje kor våken du er og om du forstå den, 
men problemet ser du......


.....HER! Med ei gang hu nelly bikke over fjelltoppene komme hu rett inn på puta mi! JOooo da, det ER herlig, men ikkje når hu begynne å tulle med meg sånn i 6 tiden allerede.....
LITT tidlig! Snudde rompa til og fikk nå sove til halv 9 da :)
Då var eg såååå kaffisyge kan du veta :) 

Sånne morgentimer før de andre har stått 
opp er GULL verdt!


T.o.m Nordsjøen ligge speilblanke! DET er noen dager siden ja, han har gått kvide for det mesta! Hvis eg nå bare får gutta med meg så SKAL det bli en tur på Tungeneset Fyr i dag! DER er det flott kan du tro! Ja Svanesjøen og e der ute :)
Heilt sant!

Ja du kan bli med DU også hvis du vil! Det er bare å følge SnapChat`en min ( @vibbedille ) så skal eg prøve å ikkje glemme det ut hehe 
Ja det er den der Gullfiskhukommelsen min :) 


Siden eg blingse til med tidligere morninger sko eg jo hatt meg ei sånn skikkelig fargerike Kimono! 
Ja om eg ikkje våkna då så vet ikkje eg! 
Ser jo fantastisk herlige og gode ut! :) 


Formen kjenner ut som om den er sånn noenlunde på plass så det er bare å hiva seg rundt å imponera! Ja for hvis eg gjør meg sånn noenlunde klar så får eg nok guttane med på turen eg VIL på! Det er helst Jr som er litt 
vanskelig å lokka med seg :) 




KOoOS deg masse og ha ein
STRÅLANDES herlige Lørdag :) 




Nå nærme det seg fort 1,5 million besøk og DU kan være med på GiveAway HER INNE! 

Hvis du vil nominere en blogg du liker til Vixen BloggAwards kan du gjør det HER! 




Go`klem fra ei Våken Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: