tirsdag 14. juli 2015

YES! Endelig In The House!

Eg innrømmer mer enn gjerne at eg blir påvirket av reklame og anbefalinger, men absolutt ikkje på HVA som helst! 
Men, disse glassene har eg jaktet på ALL OVER
Når eg først shopper (ja utenom garn) så liker eg å kjøpe noe me alle kan bruke og ha gleden av :) 

Eg leser også en god del blogger innen forskjellige kategorier og Interiør Blogger er noe av de en nyter å "lese"
ja eller studere bildene i :) 


Det er SELVFØLGELIG gjennom diverse blogger eg har blitt oppmerksom på disse kule glassene, ikkje kom her å si at de ikkje er knalltøffe?? Litt sånn RetroFresh liksom :) 

De blir nok knallsupre når Ali svinger smoothi`en 
og lager deilig, deilig "Frappe"
JuHuuuuuu


Men i dag ble det ingen "Frappe", derfor tok eg i bruk et annet Tips eg har fått fra en Blogg og det er å fryse druer 
og jordbær :) Vasket alt først, skar opp jordbærene og lot de være litt fuktige når eg la de i ei skål i fryseren. Ca 1,5 time senere var de nesten skikkelige isklumper og passet fint sammen med vann som også hadde ligget i fryseren :) Skikkelig Digg og ikkje minst Delikat :) 
Ikkje sant?

Ja du sitter vel bare nå å lurer på HVOR 
kan DU kjøpe disse glassene?
Som sagt så leita eg ganske lenge og over alt før eg fant AKKURAT de eg ville ha, ja uten noe merker eller flere farger på-svart og hvitt ER kult (sugerøret, ja det følger med)

Du kan bestille de hos MultiTrend 
og de har faktisk GRATIS frakt :) 
DET liker man :) 

Disse glassene er ikkje GLASS, men tykk, stiv og veldig blank plastikk, perfekt til å la ungene kunne bruke de ute :) 

Da eg bestilte hadde de KUN 3 stk på lageret 
(Idiostisk og bare ha 3!) Derfor må eg nok bestille noe flere nå 
når eg ser de har fylt opp lageret :) 

ÅJA, eg har betalt for disse selv og det er IKKJE et sponset innlegg, bare et GODT Tips til deg som jakter på det samme  


NÅ først skal det blir heklings på meg! Har tent lys og kokt ny kaffi, dvs eg har bunkret opp :) 

Gikk så mye tid bort da eg fòr på butikken, Åja, eg har jo hentet èn pakke til, men den krever at eg FRESHER meg litt opp så den kan eg vise en annen dag :) Var faktisk ganske fornøyd med den også selv om den var MYE flottere på Solstråla siden HUN har BRUNE bein hehe 




Da må du også KOSE deg
og ha en herlige Kwell :) 





Go`klem fra Vibbedille som har inntatt roen :) 

Ingen kommentarer: