lørdag 25. juli 2015

SUPER Julegave til liten og stor Frostmakk!


Alle kjenner vel en Frostmakk? Du har kanskje en i familien? Ja eg kjenner et par eg også + at eg selv er en, spesielt om vinteren! Elsker å sulle meg inn i ulljakke opp på pysjen, surre et teppe rundt meg og ta på ullsokker og hvis eg 
i tillegg kan legge ei varmeflaske på magen-
ja DA koser eg meg :) 

Noen ganger tar eg også ei varmeflaske med meg i seng 
og har nede på beina hvis de er blå! Ali bruker varmeflaske 
i pannen når han har tette bihuler og eg bruker den mye på magen når magesmertene dominerer. For ikkje å snakke om den ene uka i måneden hvor mange sliter med magekramper, DA er en varmeflaske Uunnværlig! 

Hvis du ikkje har prøvd, ja da må du teste det ut! Eg har saumfart nettet for å finne noen fine til deg, ja for DETTE er en super Julegave til H*n som har det meste :) 
Det finnes ganske mange flere, men eg plukket ut noen av de eg syns var fineste av de som hadde GRATIS oppskrift, da er det nesten bare å sette i gang? KOS deg :) 


Foto: London Leo





Foto: C.Brander



Foto: Julie ZaichukRyan


Foto: RowanYarn2014


Foto: Janice Anderson



Ikkje sant dette er en kul og koselig Julegave??
Selve flasken får du kjøpt enten på et apotek 
eller hos en Bandasjist :) En skikkelig flaske koser rett rundt en 100 lapp, ikkje fall for fristelsen å kjøp en billig variant for de kan du brenne deg på, på dette produktet betyr faktisk merke en del. Ja eg HAR testet det ut :) 
Det gjorde i grunnen ganske så vondt......

* * * * *

I dag er det 1 uke siden Solstråla flyttet og det går overraskende greit, men så snapper og texter med mange ganger til dagen + me skravler iallefall 1 gang så me koser oss sammen fortsatt. I går var me på Shopping 
i Kr.Sand sentrum hehe

Skal straks ut på kjøkkenet å kokkelere hehe Jepp, Jr hadde såååå lyst på egg & bønner på senga så det må eg nesten klare, er bare litt sent ute-Jadda SOooOV lenge hehe 

Ellers blir det nok av avslappende lørdag, det er meldt regn så noen tur ut blir det sikkert ikkje for nå kommer visst mamm`en her i dag i steden for så da 
blir det strikkings og skravling :) 


Men du må kose deg masse og eg håper du har en fin dag så lang? Har du sommer forresten?? Sitter du ute??? 
Ååååå eg og VIL! hehe 




KOS deg og NYT
en Flott lørdag :) 





Go`klem fra ei Vibbedille i fin form :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg bare elsker bloggen din!!!! Finner så mye flott her-både oppskrifter og positiv livsinnstilling :) du er ett forbilde for meg :) LK

Vibbedille sa...

Tusen takk skal du ha :)
Klem til deg :)