tirsdag 28. juli 2015

Strikk noen Knallstilige Sokker

Foto/Design: Nicola Suses

Er du noen gang inne hos Knitty å kikker? Der kan du virkelig finne sinnsykt mange flotte GRATIS oppskrifter på alt mellom himmel og jord! Siden eg ikkje fikk sove noe særlig 
i natt ble eg sittende å surfe litt der inne-og de som kjenner meg vet at eg elsker sprø sokker! 

Disse super kule Longitudunal sokkene bare bli mine, enten på den ene eller andre måten! Eg har faktisk også sokkergarn i regnbuefarger og det nøstet har ventet på de RIKTIGE sokkene! Her er de jo bare :) 


Foto/Design: Aija Goto

Her er sokkene som Jr absolutt bør få seg; bmp - 
skikkelig Gaming Sokker hehe 
Syns forøvrig dette bildet var knallstilig! :) 


Foto/Design: Kelly Griffith

I steden for strømpebukser nå til høsten kan du jo fresche deg opp med noen Very Tall Socks! Eg holder på å dåne litt på meg her eg sitter vettu, for eg er så svak for striper 
og disse hadde vært Uberkule til det riktige (sprø) antrekket! Ikkje bare det, 
men TENK hvor godt og varmt det hadde vært! 
Man må jo ikkje Fryse bort ei fin vinternatt vettu hihi 


Foto/Design: Ruth Homrighaus

Hvis du overhodet ikkje vil strikke noen av de kule sokkene kan du jo i det minste strikke deg en liten venn, ja, hva med en liten Sheldon skildpadde? Den er skamsøt og ikkje så veldig vanskelig å strikke, bare for å si det sånn, EG fikk den til i 2007 da eg var helt fersk på engelske oppskrifter, bare se på Min Søte Sheldon - strikket også en på pinne 2 i Opal, den ble veldig liten og skamsøt :) 

* * * * *

Ønsket mitt for dagen er at den blir bedre enn slik gårsdagen endte! Tror eg tar en matfri dag eg hehe Holder meg til flytende, DA går alt så meget mye bedre :) 

Det har tydeligvis regnet i natt for ute er det helt vått! Jepp, typisk fenomen her i vest: Gradene stiger og DA begynner det å regner og er det sol, ja DA er det kuling i fra nord! 
Jaja man skal ikkje klage, nå går det mot JUL og da er det koselig med litt storm og uvær HAHA 

Nå skal eg iallefall gjøre det beste ut av DENNE dagen, mer enn det kan eg ikkje rå over :) Skal starte med å brette 2 stativer med klær og det er BARE MINE kosemose klær som skal inn i det tomme skapet på det "nye" soverommet vårt! Jepp, ENDELIG skal eg også få MER skapplass! 
Digger til 1000 :) 

Håper du har hatt en god start på en flott tirsdag?
Formen fin og humøret på plass? 
Let`s Go! 






KOS deg og NYT
nok en Flotters dag :) 





Go`klem fra en morgentrøtt Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Anne Marie Grefsrud sa...

Det er så innspirerende å lese det du skriver, og alla e de fine oppskriftene du legger ut er kjempespennende !!! Det er så mye jeg har lyst til å prøve ut !!! Vanskelig å velge hva man skal starte med, kanskje de sokkene med steipene på langs.

Sylvia sa...

De lange stripete sokkene!!!!! De vil jeg også ha!
Men , å gå med dem, vel, det er en annen sak. Kun her hjemme, tror jeg.
Jeg har tatt vare på en oppskrift på Vinsokker. Herregud, de er såååååå meg!
Har vist dem til ei strikkevenninne, og sagt at de ønsker jeg meg sterkt!!!!
Ha en toppers dag min venn.
Klem