tirsdag 21. juli 2015

Mikroskopisk Galskap!

Joda, eg sitter her eg vettu, ja å fargelegger! 
Blir jo nesten litt hekta kan du si!


Klarte ikkje å slå tanken fra meg så eg bare MÅTTE ned på Nille i dag å kjøpe en sånn Postkortmappe! Jammen var det ikkje den siste de hadde! Jepp, eg var heldig :) 
Nå er planen å Bombandere iallefall Solstråla sin postkasse hihi

20 kort til 99,- er søren ikkje så dyrt selv om man må farge de selv, det er jo ca 5 kr kortet :) 


Skal LOVE deg at dette ER smått! Det er omtrent sånn at eg skulle vel gjerne hatt et forstørrelsesglass! 
Ja eg er faktisk seriøs! :) 
Det gjelder å ha sylspisse blyanter til en hver tid!


Etterpå er det bare å skrive noen koselig ord 
og kjøpe et frimerke :) 

Kanskje det er dette som skal til for at det skal ta seg opp med å sende kort?? 


HAHA men dette har også en bakside! Sjekk du, VANNBLEMME av å spisse blyanter hehe
Ikkje klarer eg å spisse på en annen måte heller, så her må man lide litt for å kose seg :) 

 * * * * *

Tror du ikkje me sleit med å sove i natt?? Ja både Ali 
og meg! Sovna søren meg ikkje før i halv 6 tiden! 
Under romflyttinga var et par av mine høyst nødvendige puter "forsvunnet" hehe og det har en STOR betydning for hvor godt eg sover så de må eg få en ordnings på i dag + at Ali la seg på ande siden av sengen og dermed sleit han også hehe Snakk om å være vanedyr! Nå har eg i 3 år vært vant med å ha vegge inntil meg og i natt var eg 
redd for å ramle på gulvet hehe

Eg er bare NØDT til å kapitulere å ta meg en kwil på sofaen, Ali kwiler allerede og han tok senga hehe Men eg elsker 
å kwile på sofaen, ja bare ingen smeller med dørene eller sier; "Mamma?"

Planen etter det er å få ferdig det første kortet og så skal eg hekle videre på Sophie i kwell, er godt i gang med 
Del 6 og det er så kjekt :) 

Før me reiste i helga hadde eg bestilt noen småting til Solstråla og adressert de til leiligheten hennes og i dag tok hun bussen for å hente den på posten, hun hørtes veldig Glad og Fornøyd ut :) 
Me skravlet lenge mens hun ventet på bussen, det har hun alltid gjort-ja ringt meg mens hun 
venter på eller kjører buss hehe 


Men ?
blir det en Cowboy Strekk on The sofa!





KOoOS deg og ha en
Herlig ettermiddag og Kwell :) 






Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: