søndag 19. juli 2015

HVEM skal få Godsakene??

13.juli annonserte eg en liten Give Away siden eg fikk så mye hjelp med dette LydBok styret mitt.

Det ble 17 kommentarer totalt og den heldige som skal få 
2 nøster nydelig Inca Alpakka, en Vennskapsugle-
sydd av meg- og en herlig Chilli Sjokolade er............


.....Nr 4 


Gratulerer så mye, håper dette gir deg noen extra koselige timer :) Send meg en MAIL med adressen din så skal 
eg få pakken i posten :) 


Eg havnet under dyna igjen i ettermiddag, som sagt så var eg jo helt mørbanket og da er søvn nok noe av det beste som finnes :) Ble til at eg bursov i 2 timer og Ali vekket meg til ferdig Taco :) 

Var jammen godt med litt varm mat i magen, i går ble det bare tull med meg og maten hehe JOA me hadde med oss en skikkelig piknick kurv, men med så mye som skjedde så ble det bare plukking fra min side :) 

Nå har eg hentet frem Sophie og skal kose meg 
her i kroken :) Har akkurat snakket med Solstråla og hun gjør akkurat det samme :) 

+ at det regner og regner så da passer det fint med masse tente lys og kos :) 

Håper du har hatt en herlige dag 
og at du også får en koselig kwell :) 




NYT DEN :) 





Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Ruths datter sa...

Oj a meg. Nå ble jeg sittende å gape. Tenk at jeg vant da. Trykket akkurat på din blogg, og opp kommer dette. Takk skal du ha.Dette ble en oppmuntring i hverdagen. Siste dag av ferien for meg i dag. Og jeg som er så glad i brunt da.
Klem

Bundingen sa...

Gratulerer til vinneren!
Ønsker dere begge fortsatt god sommer!
De to siste dagene har jeg faktisk gått i shorts.

Klem

Monika sa...

Du lurte på hvor du kunne kjøpe den sjokoladen i Norge i konkurranse innlegget. På Rimi på Tau har de Lindt mørk sjokolade med chili. Rimeligere enn freia sin premium sjokolade er den og. Så du får sjekke nermeste Rimi, eller ta ferja over hit og hamstre noen ;-)

Vibbedille sa...

Nå er det ikkje Rimi her lenger, alle de butikken har blitt Bunnpris, men skal jammen sjekke en av de butikkene, Takk for Tipset :)

Blir jo litt dyr sjokolade hvis eg må ta ferje for å kjøpe den hehe

Ha en herlig kwell :)