torsdag 23. juli 2015

Flotte Grytekluter som man bare MÅ ha! Gratis mønster :)

Foto: Bluej

DISSE knallfine grytelappene har eg også heklet, men har eg noen selv???? NEI! EG må slutte med det der hehe 
Eller ønske meg til Jul?? Nå kan jo du hekle noen selv, 
eller kanskje det er på tide å starte på nettopp julegavene?? Du finner også en tutorial HER! 


Foto: Heather Zoppetti

Dobbeltstrikking! Har du prøvd det? Blir skikkelig fint, 
men det er jo litt dillet-iallefall i starten da. Joa eg har lært det, men dessverre aldri "praktisert". Her er iallefall muligheten til å prøve det ut selv på et enkelt prosjekt, oppskriften på disse søte grytelappene finner du HER! 


Foto: Crafttutst

Nå er det jo så populært å fargelegge Mandala`er, hvorfor ikkje bare hekle en liksom? Ja det ER en grytelapp, men akk så dekorativ på veggen på et koselig kjøkken og med farger som er riktig til ditt kjøkken vil det jo bli veldig stilig! Oppskriften, ja den finner du akkurat HER! 


Foto. Drops Design

Visste du at det også går an å strikke/tove gryteUNDERlag? Jammen ikkje dumt det der altså og Drops svikter aldri, 
de fyller på med masse herlige oppskrifter. Nå fikk eg ikkje til å hente denne frem på norsk hos Drops, men klikk deg inn HER og kanskje du er heldigere enn meg :) 


Foto: Chilana 

Kjenner DU noen STAR TREK fan? I tilfellet har du den PERFEKTE julegaven HER!


Foto:delight/ Claudia Lowman

Tenk å hatt en SÅ fargerik plass på kjøkkenveggen! 
Gjerne mer egnet på ei hytte, men akk så koselig! Ja det er bare å starte å hekle for oppskriften kommer HER! 


Foto: Tamara Kelly

Bare fortsetter i den fantastiske fargeverden, det er et HAV av kombinasjoner, bare se på 
Det finnes tutorial i oppskriften :) 


Foto: Kelly Schoreder

Dette ER det smarteste på HELE kjøkkenet, ja iallefall i MIN verden! Helt uunværlige når eg baker! Jepp, eg brenner meg stort sett alltid hehe DISSE må du nesten strikke deg! 


Foto: Cordelia Serene

Snakk om å bli DØNN forelsket-i en grytelapp! hehe 
Dette er sånn MÅ HA! Ikkje enig vel??
Åååå kan jo hekle en hel gjeng i diverse farger, hiv deg rundt og få din egen gjeng! Oppskriften henter du deg HER! 


Foto: Tasty Skillet

Dette er noe av det smarteste eg har sett! KOFFOR har EG aldri tenkt på dette?? Jaja, anyway, NÅ kan eg jo bare hekle meg en! Ja for me har bare ei stekepanne hehe Hvis du også trenger en, ja da finne du oppskriften HER! 

Nå har DU også MANGE flotte Tips til 
pratiske Julegaver som ALLE trenger! 
Det blir nok til at eg strikker/hekler litt utstyr til Solstråla etter hvert og det er alltid kjekt å ha et nytt hjem å lage noe til :) Det er nesten bare å kaste seg rundt å boltre seg i vei. 
FY SØREN med GarnGalne har det gøy -
det er jo som et liv i luxus jo hehe 

* * * * *

Ali og meg har iallefall vært effektive i dag kan du tro! 
Han har vasket terrassen, yttervegger, vinduer og vannet alle blomstene så nå skinner det nesten, mulig det også skyldes regnbyga som nettopp fòr over her hehe Men herlig var det. Siden Jr er ute på besøk kastet eg meg rundt med vaskebøtta som sagt inne på rommet hans og eg skal LOVE deg at DER var det STØV! Kunne ikkje bare skrive i støvet, men eg er sikker på at hvis eg ville kunne eg har 
karret og spunnet i vei HAHA
Nå derimot dufter det herlig rent og ALT skinner, tror nok han blir kjempeglad når han kommer hjem :) 

Det som er igjen å ta nå her hjemme er stua og badet, 
men DET blir ikkje i dag! NOP! Er nødt å prosjonere det ut 
i spiselige porsjoner hehe Etter raidet på Jr sitt rom ble eg stående i dusjen i 20 min, totalt vrak hehe Sitter nå her 
i kroken å bare diller, blir nok til at eg setter meg med fargebøkene litt før eg IGJEN kaster meg over 
Sophie og fortsetter på Del 6 :) 

Rart å være hjemme "alene" helt uten barn.....hehe
Er det SÅNN det blir i fremtiden tro.....?? 
HIPP HURRA for en DIGER planlagt Generasjonsbolig! *ler* 






KOoOS deg videre og ha en
strålende ettermiddag :) 





Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: