fredag 10. juli 2015

Crazy Friday

I dag var det full fres fra eg klarte å få opp øynene! Ali prøvde å vekke 5 ganger mellom 9 og 10 til slutt så tok han bare dyna mi! Ka det for noge?? hehe Fikk en kopp kaffi i hånda 
og beskjed om å få opp farten :) Han tok på seg Raske Briller og trødde oppi Spring Forbi Skoene
UT på handel-Full Fart- for me måtte være tilbake kl 13 
siden Solstråla skulle på jobb!

Vanligvis har me jo masse tid på helgehandelen, men i dag gikk me t.o.m ut UTEN handleliste!
Dette måtte jo gå GALT???



Først kjørte me HELT til Europris på Randaberg for 
å Shoppe Lørdags Godt, der ble me lurt hehe
Det sto 2 skilt:

Nr 1) "Kjøp FamilieFavoritter 9,90,- pr/hg"
Nr 2) "Lørdags Godteri 6,90,- pr/hg"

Me var jo ute for å handle Lørdags Snop så me tenkte bare på 6,90 for det hadde me betalt sist og DET var på en torsdag, 3 kr pr hekto gjør en del med totaltprisen når man shopper noen kilo hehe
Ble litt lott og løye i kassen for i følge Europris kjøper man da lørdagssnop om LØRDAGEN! hehe

Men men og Pytt Pytt Snopet er utrolig ferskt 
og godt uansett :) 

Ellers ble det bare en kjapp sving-innom på Rema og eg var sikkert på at det var MYE me hadde glemt, 
spesielt når Solstråla ringte oss da me var på vei hjem: 
"Kan dokk kjøpe mat! Det er ingenting å ha med på jobb" HAHA Troooor me må en tur i morgen også hehe

Fikk nå iallefall med oss det med trenger til Lørdagsmiddagen, da skal nemligen MOI lage til PestoKylling og deilig salat-SISTE lørdagen hjemme for Solstråla.....neste lørdag flytter hun.......
*snufser*



Måtte bare leke med litt bilder fra turen
 til Hellestø forrige helg :) 


Syns dette er et morsomt bilde av Ali <3 


Men da er altså helga i gang, Jr SOVE ennå! Eller, han sov 3 timer i natt så me pakka han i seng igjen når me gikk på handel, så hele døgnet er nå snudd *sukk*

Mulig det blir ein kwil på meg også etter hvert, ja for KEM har klokka på 9 i ferien??? Jo da, optimisten MEG! :) 

Ellers skal eg bare KOSE meg med Sophie
det er skikkelig gøy altså!
Har også en klut til Solstråla som skal strikkes ferdig ;) 

*****

Sånn ELLERS på Helsefronten så henger eg med, venter 
og venter på innkalling til CT av nyrene-det skulle gå kjapt fikk eg beskjed om, men nå har eg ventet over en måned.......Trodde det hastet eg når man har gått med blod 
i urinen siden mars....? Jaja

Ellers skal eg til ØNH Kirurg i august en gang for det er vist noe galt med stemmebåndene mine, ja sitter det ikkje i rauå, ja så sitter det i hodet HAHA Hører jo selv at eg ikkje helt har min stemme, men så er også nervene til både strupehodet og den ene siden av stemmebåndene ødelagt.....
Det mistenkes i tillegg at ett eller annet vokser i det området, det er best når det alltid er et eller annet! 
MÅ jo ha noe å gjøre liksom......

Skal også på SUS å ta noen prøver av lever og div, men FØRST må eg få CT innkalling for prøvene må tas i god tid før bildene skal tas, men heller ikkje FOR lenge før! Dilemma! *ler*

En ting er sikkert:
Man blir aldri "arbeidsledig" som kronisk syk hehe





Nå må DU også ha en flott Fredag!
Det skal eg; a crazy one! :) 





Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Ja du sier noe. Tar på å være kronisk plaget av ett eller annet. Er jo nesten fulltids jobb, og når man da er 100 % ufør sier det seg selv ar man trenger en lur eller to i løpet av dagen.
Håper du får en time snart. Ventetid er noe herk. Ikke at det er så mye å planlegge i hverdagen, men greit at ting og timeavtaler kommer på plass slik at en kan konsentrer seg om å være i stedet for å vente.
Helgeklem sendes over. Liv

Gunn Kristin sa...

Ønsker deg en fin helg! :)