onsdag 17. juni 2015

Slow Loris-Ikkje sant DU ble forelsket??

Vet iallefall at eg ble sånn DØNN forelsket da filmer av disse herlige dyrene begynte å dukke på blant annet på Facebook, noe såååå skjønt skulle man da virkelig lete lenge etter. Samtidig følte eg at eg så mye tristhet 
i de store nydelige øynene!?

Derfor tar eg uten skam å "kopiere" ideèn fra StyleConnection sin blogg å lager et innlegg om disse NYDELIGE skapningene!
De trenger nemligen SÅRT din hjelp! 

Eg er ikkje medlem av noe Dyrebeskyttelse eller noe, 
men fra eg var ganske liten av nektet eg å gå på Sirkus 
og mine barn har aldri vært på et og DET er fordi
at eg syns Ville Dyr hører hjemme i jungelen, regnskogen etc

Når en løve eller tiger i fangenskap angriper og faktisk spiser sin herre, ja da må eg si at eg KLAPPER høyt for dyret, 
det samme når Oksene i Spania angriper sin Matadòr! HAHAHA Sier bare eg! 

Du BØR seriøst se DENNE FILMEN om Slow Loris 
og signere på at du for fremtiden ALDRI skal kommentere eller på annen måte "Godkjenne" tilsynelatende søte bilder/filmsnutter av en Slow Loris i FANGENSKAP!
Eg har signert!

Vet iallefall at EG fikk øynene opp for dette i dag!
Fysj a meg!





Go`klem fra ei ganske sinna Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: