mandag 22. juni 2015

M&M og PMS

Hva kan vel passe bedre på en tid som dette at Solstråla kommer hjem fra Danmark med en haug med m&m!?? Åååååå GIVE IT TO ME! 

Ja uka før antatt dato har nemligen startet og eg KJENNER det virkelig på humøret! Egentlig er eg i godt humør, 
men ligger noe feil vei eller noen sier noe som liksom skal få meg til å le, ja da GLEFSER eg sånn skikkelig tilbake! 
Det er nesten som eg *snerrer" hehe

Akkurat nå sitter eg her alene i stua og eg nyter det til 1000, Habibi sliter fortsatt med bihulene sine så han la seg ergo gikk Jr på kontoret for å Game på stor Pc 
og Solstråla er på jobb :) 

Planen var at Solstråla skulle innom butikken for meg FØR hun kjørte på jobb, men hun forsov seg og fikk ikkje tid-
dvs eg ble forbanna med èn gang eg entret stua! 
Habibi prøvde å finne løsninger så godt han kunne, 
men selvfølgelig var ingenting godt nok! 

Stua var innestengt og VARM så eg fikk opp vinduene og hele skyvedøra, men da slo MALINGSLUKTA meg rett 
i trynet! Selvfølge må jo en eller annen nabo finne på noe sånt når den første varme dagen er her! Er det noe som trigger migrenen min så er det sånn lukt! Smalt igjen dører 
og vindu så det singlet og klistret underleppa på brystet, 
bare for å konstantere at brystene er så ømme atte AU! Jadda, mensen er snart i anmarsj og det merkes på hele kroppen! Når ellers blir man i himmelen av en neve m&m FØR kaffien?? 

Mens alt dette pågår kjenner eg at eg ER i godt humør, 
men eg vil liksom ikkje vise det! hehe 
Snakk om å være skikkelig SADIST! hehe 

Kjenner DU deg igjen her?? 
*På en dag som dette vil eg sannsynligvis GOTTE meg om du sier JA* MoHaaaaa



Heldigvis står akkurat dette humøret bare på ca 1 dag, deretter har eg som regel en dag med migrene og oppblåst mage resten av perioden, 
ellers pleier eg å gå NED ca 3 kg og ikkje opp :) 

Sjokolade er noe eg ABSOLUTT må ha! 
Kan spise til eg bokstavligtalt må hilse på Elgen!

Fant litt fakta på nett og dette er jo "betryggende":

Det eg egentlig lurer på er hvorfor mennene våre ALLTID irritere oss sånn? Ja for det er akkurat som Habibi må "nappe" i meg og være morsom hehe
Vanligvis er jo dette veldig søtt og eg setter pris på det, 
men IKKJE i dag!

Når Solstråla kommer hjem skal eg ta meg en tur på butikken å lufte meg, trenger et par småting og SÅ skal eg spandere et eller annet på meg selv, bare fordi eg TRENGER det i dag og fordi eg KAN! Jepp, så det så :) 




Men du?
Nå skal eg nyte freden i stua her så lenge den varer og så VET eg at i morgen er humøret mye bedre, eller, da er det kommet til overflaten igjen :) 





KOS deg masse og er du i samme
uka som meg, KOS deg litt extra :) 







Go`klem fra ei irritabel Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: