mandag 1. juni 2015

Lista ble litt lang......

Av og til blir det liksom bare litt mye......føler jo snart at hele kroppen faller sammen.....vel har eg mange deler som enda fungerer optimalt-Ja eg har 2 bein, 10 tær, 10 fingre, men nå syns eg liksom kroppen begynner å ramle sammen....
Dette har jo ingenting med at eg har passert de 40, håper eg, 
for da blir det vel bare verre? hihi

Men altså, eg var hos legen idag-IGJEN!
Da kom eg ut med ikkje mindre enn 4 henvisninger til div instanser innen SUS! Urinprøven min var bedre, MEN eg må likevel på SUS å ta CT av nyrene for det er tydeligvis ikkje normalt å blø i 3 mnd etter nyrestein.....Nr 1.

FØR eg tar denne CT`en må eg en enslig tur på SUS for å ta prøver
av nyrene, for legene må ha det resultatet FØR eg tar CT.....Nr.2.

Nevnte at eg har denne vonde skulderen og regnet med at han bare kunne gi meg en sånn Lidokain sprøyte som eg har fått før, 
men neida, eg har tydeligvis gått FOR lenge med dette så det var verre enn sist, så nå blir det rønken......Nr.3.

Som du vet så har eg operert i halsen 2 ganger og under første operasjon ble nervene til stemmebånd og strupehode ødelagt, derfor ble operasjon 2 utført på Haukeland. MEN skadene eg pådro meg første ganger er tydeligvis ikkje bedre så nå må eg på Ø.N.H poliklinikk for å sjekke dette + sjekke om det er "noe" som vokser på stemmebåndene. Stemmen er nemlig ikkje som før + 
eg blir fort og veldig sliten i halsen......Nr.4.

Nå gjelder det bare å krysse pinnene for at stoffskifteprøve normaliserer seg og ikkje minst at alle leverprøvene eg skal ta er innen for "Godkjent", hvis det blir noe mer tull nå, 
ja da tar eg å........STRIKKER! hehe 

Nei, eg får si som Bob Marley sier; 

Et annet HETT tema om dagen er jo SOMMEREN! 
Kan jo ikkje akkurat si at det var VARMT i dag da eg sprang til bilen midt i ei hagelbyge! FYTTI KATTA!!! *ler*
Gikk bare ut i den der Marius hettejakken min, 
og FY men eg frøys! 

Var en sann fryd å komme seg hjem til kroken, 
jammen godt at eg valgte ULLsokker da me gikk ut......
på 1.juni......


Solstråla tok heller INGEN sjanser!
Det var ikkje snakk om noe annet enn Parkas da hun tok turen ut hehe Ja det ER faktisk så kaldt her i vest, 8 grader er jammen ikkje noe å skryte av- nevnte eg Regn? Hagel?? Jepp, det er fortsatt 1.JUNI eg snakker om! *Sukker*

Om 14 skoledager, ja DA starter SOMMERFERIEN og vanligvis har jo me ALLEREDE blitt gode og brune + 
badet opp til flere ganger, men nå spørs det om ullsokkene kommer av før ferien er et faktum!

Tror bare eg tar å hekler eg og plugger noe kjekt i ørene, 
dunk i meg når SOMMEREN er ankommet :) 


Sånn ellers har det vært en fine dag, måtte sove et par timer da eg kom hjem, for vettu ka? Han der legen min herja sånn med skulderen min at nakken ble helt stiv og vondt! 
Men det hjalp å sove da, bedre nå heldigvis :) 
Det gjør jallefall ikkje vondt når eg hekler og DET er supert :) 

Tenkte eg skulle se Bloggerne fra starten, altså f.o.m sesong 1-
Koset meg GLUGG IHJEL i går da eg så sesong 4 :) 




Men du?
Ta nå å ha en fine kwell du også, 
sleng beina på bordet 
og KOS deg masse :) 






Go`klem fra ei HAPPY Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: