fredag 12. juni 2015

Dette kan DU gjøre i dag!

Oh Yes It`s Friday!
Ukas herligste dag, dagen da man BARE vil kose og nyte, ikkje sant?
Jaja, me må jo ut å hente hjem helgekosen, men sånn eller utover det? NADA! 

Har PLANER da, og hvilke herlige planer!
Kanskje du har samme plan som meg? Hvis ikkje kan eg godt komme med gode forslag til HVA du 
kan kose deg med i dag :) 

Legger slettes ikkje skjul på at eg har gledet meg 
i 1 år til denne fredagen!
JuHuuuuu Sesong 3 av Orange is The New Black er lagt ut på Netflix! Yes Yes Yes!

Må bare få handlet først, men før det MÅ Solstråla komme seg hjem fra eksamen, ja for hun har nemligen bilen-
Fy søren eg gleder meg til å dale ned i kroken :) 


Ikkje bare serien som er NYTT i dag, NOP, 
det er også komme NY klut 
DET er verdt å få med seg :) 

Ingenting er som en SUPER serie og et HERLIG strikketøy! 

Hvis du ikkje er den store Fan`en av Orange Is T.N.B serien er det mange andre som gjerne egner seg bedre til et strikketøy, ja det må liksom ikkje blir FOR
spennende heller hihi 

Eg har produsert masse strikk når eg f.eks så:

McLeod`s Daugthers- Fantastisk koselig og kjekk serie fra Australia.Her kan du virkelig få strikket en hel Marius 
om du vil, mange sesonger :) 


Parenthood har også kommet med flere sesonger så det er bare å benke seg :) 


Tepper og ikkje minst lapper er ypperlige TV strikk!
Ja, du memorerer fort en lapp 
og da er det bare å strikke i vei :) 

Veiledning til å strikke/hekle disse lappene finner du HER! 
Det er de kjekkkeste lappene eg vet om tror eg :) 


One Three Hill er også en serie eg ble DØNN forelsket i!
Ble skikkelig lei meg når den var slutt.....
MEN eg fikk strikke MYE!
Det er liksom litt sånn med slike serier at når eg ser de på nett med ørepropper så trenger eg ikkje klistre øynene til skjermen hele tiden :)  Det er akkurat HVA eg liker best!


Men MEST av ALT?
EG VIL HA SKIKKELIG SOMMER!

Ååååå me hadde det såååå herlig i fjor!
Alle de nydelige dagene me hadde på Hellestøstranda
fy søren der ute er det helt fantastisk altså-
akkurat som syden bare ENDA bedre!
Krystallklart vann, bølger og kritthvit sand!
GIVE IT TO ME!

Nå er det KUN en liten skoleuke igjen så er jo 
sommeren her, eller, iallefall ferien-
den gode sommeren lar virkelig vente på seg!
Ja for 10 grader er søren meg ikkje noe å juble for, 
ikkje i juni nei!

Men som du vet er eg jo optimist så eg får heller satse på at
JULI er måneden hvor eg skal ut å lufte sommekroppen min, 
hvit som et laket og klar for litt grillings av sideflesket :) 
Kan nesten ikkje vente!


Nå må eg nesten få samlet delene mine her å få ferdig den der handlelista vår- planlegge litt til helga :) 





KOoOS deg masse og NYT
denne fine fredagen!
Det er iallefall SOL da :) 





Go`klem fra ei Helgeklar Vibbedille :) 


Ingen kommentarer: