tirsdag 2. juni 2015

Awakenings

Våkna med en BRAK i dag! Hekkan Hoppetau altså!!
Me har en sånn tung smijernsbenk på terrassen og jammen fikk den ikkje tatt seg ei rulle TIDLIG i morges, ja eg mener omtrent FØR fuglene gnir søvnen ut av øynene!
Siden me også sover med vinduet åpent fikk eg med meg hele seansen via øret! Når eg først så var bevisst fant eg ut at eg lå feil vei og armen min sov sin dypeste søvn....
DA er det bare å stå opp, kan ikkje påstå at eg var VÅKEN
fikk kaffien servert i kroken min og eg kunne sakte med sikkert gni søvnen ut av øynene! Fikk ikkje en gang gluggene opp da eg pussa tennene.....Hekkan så trøtt!


Noe me slettes ikkje kan klage på her i vest er at me 
IKKJE har VÆR! For me har plenty og me deler så gjerne! 
Ja når eg ser damer i nord rigger seg til for å sitte UTE i stua 
si og nyte morgenkaffien i SOLA og det FØR 8, ja da får eg
seriøst lyst å gjøre det samme!!! 
Tro om eg bare skal ta med meg paraplyen?
Ja for OM eg vil, ja så KAN eg sitte ute......ALT er relativt hihi

Det mest oppløftende (IRONI) er jo at værmeldinga 
1 mnd frem i tid er ganske så stabil, 
så me sliter heldigvis ikkje med Ustabilt vær :) 
Jammen godt med noe positivt om ikkje annet *Smiler*

Velger å se helt bortfra at Jr fortsatt tar på seg lue og DUNjakke når
han går på skolen om morningen....... 2.juni.........


ÈN ting som er skikkelig stabilt og godt er Kosekroken :) 
Her er det alltid koselig og varmt med ullsokker på :) 
Kaffien er varm og søt-ingenting å klage på!
Humøret er på plass og humoren sitter løst, ja det er den nødt for 
å gjøre når selv det å rulle seg en røyk er slitsomt 
pga av en idiotisk arm hehe
MEN, utrolig nok, heklinga går som en drøm! 
Beveger jo nesten ikkje en eneste muskel i venstrearmen :) 

POSITIV tenking, Jepp, DET er tingen vettu :) 
Vondt for noe og GODT for noe annet :) 

Er i grunnen så fjollet søvnig at eg seriøst 
vurderer en liten formiddagskwil! 
Begge ungene er jo på skolen og lite skal gjøres......Hmmmmm
Har gjort litt, har babla på Ravelry og da fant eg noen fine
oppskrifter, bare se HERHER og HER!
Den siste der, den grå jakken-Ååååå DET hadde vært noe det!

Jaja, håper jo at du da muligens sitter på trappa med kaffien
og nyter morgensola? Eg og har trapp og kaffi........hihi




Nei vettu hva?
Eg håper DU får en flotters dag
og at formen din er på TOPP!
NYT den og DRIT i været :) 






Go`klem fra ei Glad & Blid Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det var en skikeklig brå oppvåkning.
Er ikke mye å skryte av været på østlandet heller.
Vind og regn. Skikkelig surt høstvær.
Men jeg håper det blir bedre vær snart, både her og på Jæren.
Skal en tur til Jæren i slutten av uka, og da vil jeg har SOL
Så da skinner den nok over deg også.
Ønsker deg en god kosedag i kroken din :)

Unknown sa...

Sol?? Du e no morsom du!!! Her i Bergen pisser det ned i bøtter og badekar!!! ;-)