lørdag 25. april 2015

Tea For Breakfast

Barn kan virkelig gi en 
masse energi 
og godt humør!
Eg sitter bare her å smiler 
for jammen har me 
hatt et flott døgn!

Det å ha 4 slike tenåringer 
på overnatting 
er 0 problem!

Gjør det fint igjen :)




De har spilt, sett film og virkelig koset seg!
Mye latter, smil og Glede!

Da klokka var 01.30 var eg inne å sa God Natt for da kapitulerte
Habibi og eg, Solstråla sov allerede for hun gikk på jobb i dag :) 

Da satt alle 4 som et LYS under hver sin dyna og det var tydeligvis
en spennede film, fy søren for en HERLIGE gjeng :) 

Eg sa bare at eg kunne ikkje styre om de sov eller ei, men at eg håpet de fikk seg noen timer på øyet hehe 
Men de måtte holde eventuelt
støynivået på et minimum pga av naboer på alle kanter :) 

Habibi og eg sovnet som stein og har ikkje hørt en lyd!hehe
Da Habibi kokte kaffi klokka 6 var de våkne hehe
De kunne fortelle at de TROR de sovna i 4 tiden hihi 
Jammen GODT det bare er lørdag slik at de kan ta igjen litt søvn før det er skole på mandag :) 

Eg sto opp kl 9, koste meg med kaffi en stund før eg inntok
kjøkkenet å startet med.......



......SERIØST pannekakesteking! :) 
Satte ei 4-5 liters røre i går og de ble strålende flotte 
om eg skal skryte selv :) 
Faktisk en veldig koselig morgensyssel :) 


Med en stabel med pannekaker dekket eg koselig frokostbord
inkl ei DIGER tekanne, DET var noe de ELSKET alle 4 :) 

Kan ikkje få skryte nok av disse gutta altså, 
utrolig høflige og veloppdratte :) 
Snille med hverandre og i et godt humør ;) 
Ja og det på en lav dose søvn i tillegg hehe

Nå har de forlatt "SpilleBula" og inntatt gulvet på gutterommet
for litt brettspilling, jepp, dette er like TOPP som Gaming ser du-
og DET er utrolig GØY å se! 
BRETTSPILL er alltid kjekt og bra og se
at ikkje ALT trenger å være elektronisk hehe 


Nå er det et par timer til Partyet er over 
og guttene blir hentet kl 14- da blir det bare sortering av dyner/puter så er me nok ajoùr her igjen :) 

Da kan eg lene meg godt tilbake å være en Lykkelig mamma til en
MEGET fornøyd 13 åring <3 

Tenker eg tar opp strikketøyet eg og ser de siste episodene av
Grey`s Anatomy mens de spiller og koser seg :) 



Ute er det forresten et SKIKKELIG 
inneKOSEstrikke-Vær :) 





KOS deg masse og ha
en strålende lørdag :) 







Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: