søndag 12. april 2015

Dette sender eg til........




Altså Random bestemte at det er Sylvia, forfatteren av bloggen "Kanel og Sukker" som vant, eg burde jo absolutt ha notert
adressen din i boka mi etter hvert, men det har 
blitt på Post It og de forsvinner jo vettu-
så send meg en mail du så får du litt i posten av meg hihi

GRATULERER så mye! 
Alltid like KOSELIG :) 


Nå har eg KUN 6 riller med ble rosa igjen her, men eg mistenker at den blir FOR vid i halsen-ennå litt usikker, 
må prøve den på når eg har felt av :) 

Eg har følgt mønsteret etter punkt og prikke, men det er liksom ikkje NOK omganger til å felle totalt 31 ganger!! *Skummelt*
Nå vil eg heller ikkje ha den klistret i halsen og siden eg har en strikkefasthet på 24m/10cm burde det går helt fint for da blir den jo mindre enn hvis strikkefastheten hadde vært 22m/10cm som oppskriften tilsier, men det ser nå IKKJE ut som om den blir mindre iallefall......

HVIS den blir DRAMATISK vid må eg nok rekke opp ned til
hovedmønsteret på Bærestykke og strikke en rapport til
for å få med meg ALLE fellingene, pr nå prøver eg å jukse litt hihi

Det blir en SPENNENDE prøving litt senere i kwell, 
akkurat som om eg ikkje har NOK Action med
"Fast and The Furious 6" liksom!??





KOoOS deg masse og ha en
Herlig Kwell og ein
FLOTT Ukestart :) 









Go`klem fra ei SUPER optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Næmmen...det kan vel nesten ikke gå an altså. Meg igjen! Men nå er det faktisk en stund siden jeg har vunnet noe.
Så morro. Og de gleder jeg meg til å få, for noen vil jeg faktisk gi videre......
Sender deg adrs min i morra, jeg Vibeke.
Håper du ikke må rekke opp Wiolaen din, bærestykket. Det hjelper å jukse istedet, he he
Ble ferdig med Mariusbolen i kveld, så nå skal ermene strikkes ferdig. Heldigvis har jeg startet på begge to for litt siden.
Ha en god natt Vibeke. Klem