søndag 29. mars 2015

Skikkelig HERLIG Ferie Strikk

Hvis det er NOE eg kan si så er det at eg koset meg 
Glugg Ihjel med å strikke denne dukka!
Planen på tidspunktet var jo å strikke en HEL gjeng! hehe
Å ja, eg fantaserte jo om sofaen full hehe 
Men som alltid så koser eg meg så lenge med alt dillet at før eg var ferdig dukket det opp så mange andre ting!

Men dukka min, "Gunbjørg" har fått hedersplassen i stua skal vites, jepp, hun får t.o.m sitte på det flotte 
Fint skal det vær vettu hehe


Eg fantaserte om en NYDELIGE UTEpåske med herlig piknick nede på Hestholmen, eg kunne sitte å strikke, 
mens Habibi grillet og Jr lekte (BADA??)
Det er såååå MYE kult eg har lyst å hekle/strikke fra 
Arne & Carlos sin Hagebok f.eks! 
Ja eg fablet om å gjøre ferdig det UTROLIG flotte

Det er forresten MYE koselig og flott både i Påskeboka og Dukkeboka ;) 



Men så tok eg en titt her.......
det er jo RETTEN OG SLETTEN TRAGISK!!
Eg mener, fra 1-4 grader!?? Ja t.o.m SNØ har funnet veien til værkartet! Arg! Du kan si det sånn at ENN så lenge har eg skrinlagt alt som heter piknick og UTEgrilling hehe 
Jammen er eg GLAD at eg er FLINK til å omstille meg etter været HAHA Det er nesten like herlig å kunne kravle godt under et teppe
her i kroken, ja for eg VET jo at er me på SOMMERTID
og det er jammen ikkje lenge igjen gitt, 
ja selv med SNØ på kartet hehe


Her sitter eg da altså, men varm gjørbakst og KOoOSER meg!
Jammen ikkje så gale det heller MoHaaaaa 

Om eg har strikket mye på den der Wiola armen??? Koss det?? hehe
Njaiii, eg har faktisk strikket HELE 2 cm i løpet av dagen!
DET er tragisk det! Denne gangen skylder eg LITT på Habibi hehe Han har fått en skikkelig kink i ryggen og da må eg "leke" sykepleier hehe Frem med Tigerbalsam og massasjemusklene hehe Ja og varmeflaska! Etter en skikkelig runde slukna han og sover ennå, HÅPER virkelig at det har sluppet litt taket når han våknet nå etterpå-han har virkelig hatt skikkelig vondt siden i går :( 


Men , Ja er eg klar med ei NY kanne kaffi og noen flere
episoder "Medium", søndag kveld er best når 
det er FRI dagen etter hehe








KOoOS deg supermasse
og ha en DEILIGE kwell :) 







Go`klem fra ei Vibbedille i kosemodus :) 

2 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Kjempefin dukke, har selv strikket flere av disse og de er såå morro å lage !! Ha en fin Påske, klem fra Beth

Soline sa...

Så flott dukke!

Ha en fin påske!