fredag 6. mars 2015

Et par TIPS til Helgen

Som du ser er bordet dekket 
og klart for helga;
Blomster, strikkepinner, SNOP 
og heklenåler-
Hva mer trenger man egentlig?
JO!
Et par gode Strikke TIPS:




Men først av alt!
Dette skal EG kose meg med! 
Jepp, nå har eg dusjet, fått på meg nystrøken pysj, 
helgekosen er godt plassert i skapene og ute, Ja der regne det!
Så her er det meste lagt opp til KOS :) 
Me dropper fredagsTACO`en og tar den i morgen heller :) 

Tok jammen sin tid den der Wiola vrangborda, men nå er det gjort
og eg er KLAR for å starte det herlige mønsteret-
GLEDER meg! JuHuuuuuu

Åja, eg har faktisk et par Tips til deg, ja om du virkelig er
i manko på strikketøy, eller bare trenger noe nytt hehe

Noe alle me strikkere/heklere HA er et prosjekt som me kan dra med oss UT, ja for me elsker jo å sitte ute på terrassene/hagene våre når det VÅRESikkje sant?
Da syns eg DETTE teppe er SUPERT!
Lag deg en kurv med masse restegarn og sett deg ut!
Hvis du vil ha noe mer utfordrende kan jo DETTE være tingen,
mulig det hjelper på om du er en FAN hehe
Ellers syns eg jo også at DENNE Halsen er superfin
som et lite prosjekt On The Side :) 


Da skal vel det meste være duget for ei SUPER helg?
bra! Ikkje er det lenge til Påske heller hehe
Her blir det pynting rundt den 20.mars-GØY! 





Da må eg får fart på pinnen,
kos deg og ha ei herlige helg ;) 





"Ta deg rolig tid til
å være lykkelig.
Tiden er ingen motorvei
mellom vuggen og graven, 
men plass til å parkere i solen"






Go`klem fra ei Glad og Ivrig Vibbedille :) 

1 kommentar:

Tebasile sa...

Det første teppet har jeg heklet i Finull og pakket fint bort for det skal jeg ha på den hytta vi en gang skal kjøpe.
Jeg er klar for en rolig fredagskveld med påskemarsipan, cola og på pinnene har jeg sokker til sønnen min.
Ha en super helg.
Klem