tirsdag 17. mars 2015

CHILL!

ME TIME er blitt et fast
begrep i mitt vokabular, 
mer og mer faktisk!
Hvis eg ikkje får det blir
eg bare mer og mer vanskelig
å ha med å gjøre hehe
Stille og rolig i min
egen lille boble, 
ja DER er det godt å være!




Inni min lille boble i dag har eg tatt med meg Wiola of Course!
Medium på Netflix via øreplugger 
og KAFFI for resten av dagen hehe

Sto faktisk opp før 8 i dag så litt sånn dill i heimen er allerede gjort+eg har dusja og dillet. Solstråla har bilen så da henter hun Jr, 
JEPP, da kan eg bare "mure" meg inne i Kroken min hehe

Habibi er ikkje noe god så han ligger mest vadder i senga, 
så etter hvert i dag eg jo tenke på litt mat til Jr ;) 
Solstråla skal rett på jobb og videre på kurs så hun får
mat servert etter hvert der hun er hehe


Målet lengst bak i hjernebarken er å komme seg opp til ermdelinga!
Jada, det ER fult mulig, men da eg slutte å DILLE!
Akkurat som nå, hadde satt meg klar her med serie og strikke, 
ja og hva gjør eg?
Jo eg har musikk i ørene og blogger HAHA


Denne ligger også ved min siden og MURRER!
Eivor til Prinsessa, meeeen det spørs om ikkje den nå 
dessverre blir for liten......

Du ser det at Prinsessa ble faktisk 1 år i går!
Ja det er skummelt hvor fort det året har gått! SWOSJ liksom! 
Skjønnaste litla jentå vettu, 
godt næringsvett har hun jammen også hehe


Sånn utover det vanlige eg har gjort har eg OGSÅ fått pakket premiene som ABSOLUTT skulle 
vært sent for et par uker siden......
Det er BARE å beklage, men de er retten og sletten blitt glemt og min egen "Post It" huskelapp er borte borte!
Det er faktisk ikkje tull det eg 
sier at eg har Gullfiskhukommelse hehe
NOP, eg sliter seriøst med korttidsminnet 
mitt og DET er ikkje gøy!
Det skyldes stoffskiftet mitt og me (legen og eg) er 
på gang med å fixe det :) 
Det tar bare litt tid ;) 
Så derfor, hvis eg LOVER noe her på bloggen, enten å sende noe
eller hjelpe deg med noe og det ikkje skjer, 
send meg en mail eller noe- eg blir overhodet ikkje sur 
og ikkje tro eg ser på det som mas, eg har jo rett
og sletten bare glemt det :) 

Mens me er inne på litt sånn fortvilende/irriterende ting hehe 
kan eg nevne at eg det siste året iallefall er blitt sykt 
vàr for smålyder, der matlyder er som VERST! 
ARhhg hvis en av mine nærmeste smatter/slurper!
Merkelig, men eg reagerer ikkje om fremmede gjør det?
Tror du ikkje at eg fant noe da eg "slo det opp"???
Joda, det sto oppført under det å være Høy Sensitiv! Hmmmm
Da syns eg det var KULERE det som sto på Nyhetene i dag! hihi 
Men det er fult like irriterende! 
Godt det ikkje er et problem her på bloggen hehe

Men OK, tilbake til sofaen!
skal eg virkelig strikket, 
eg har ca 3 t på meg før ungene kommer ;) 


Har du en fine dag da? 
Er du så heldig å sitter ute å koser deg kanskje? 
Her blåser det for mye på terrassen, men det er litt sol :) 




KOS deg og ha en
FLOTTE dag :) 



"Man trenger styrke for
å stå alene.
Man trenger mot for
å lene seg mot andre"


"Man trenger styrke 
for å tilpasse seg.
Man trenger mot for
å være annerledes"







Go`klem fra Vibbedille inni bobla :) 

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Hallo, nå sitter jeg utenfor med kaffe og lunch! Radioen er på, nytt magasin er kjøpt inn ( KK living ) og så skal jeg hekle.
Jeg har strikkajakka på og et digert sjal. Når sola dukker bak en sky blir det brrrrr....kaldt. Men jeg har fri i dag, og må bare være litt ute.
Stod tidlig opp jeg også, og var i butikken og handlet posevis med lys, Marsipanegg og matvarer før kl 12. Og alt dette slepet jeg med meg på bussen, he he...
Elsker også å vær i min egen boble. Er det stadig, for jeg sitter så mye alene her hjemme, når Mannen jobber sent, Sophia bor på Internat i ukedagene, og sønnen er på bandøving eller med kjæresten......men jeg nyter det, så det er ikke farlig med meg.
Og da slipper jeg å høre Mannen spise peanøtter!!! Jeg har samme syndromet som deg, he he.....og gjesping er også fryktelig irriterende. Har nok arvet det av mamma , der får ikke faren min spise appelsin. Er vi ikke herlige???!!!!!!
Stakkars Habibi som ligger syk. God bedring sendes herfra . Ha en fin dag Vibeke. Klem

Vibbedille sa...

Evor strikkes nedenfra og opp med raglan, men burde nok nå hatt flere masker i bredden også. Så da blir det nok opprekk, men eg har garn til 2 andre prinsesse prosjekt så noe blir det på henne likevel etter hvert :)