tirsdag 24. februar 2015

Wiola Garnet er ankommet!

 Du vet når det dukker opp noe du bare MÅ strikke? 
Man får seriøst hjertebank 
og pustebesvær!
Slik var det første gangen eg så Wiola!
Eg er dypt og inderlig 
FORELSKET <3 

*****

NÅ er garnet kommet
seg i hus
og eg er fullstendig YR!
Bildet tilhører Wiola



HER har du HERLIGHETEN!
Bildet er tatt uten blitz, men fortsatt er fargene en del dusere i RL-
DVS de er AKKURAT slik eg ser de på bilde av ferdig kofte
og eg kunne ikkje vært LYKKELIGERE <3 

Garnet har eg bestilt fra GARNKOS - 
Jens Hoff i Trondheim sin egen nettbutikk ;) 
Når eg sjekket ut på diverse andre nettbutikker er det 
faktisk denne som kom rimeligst ut ;) 
Eg betalte ca ganske nøyaktig 864,- i str XL INKL frakt ;) 
Eg byttet ut Finull nøste med et Pudderrosa Alpakka+
at det Mørke Brune 3082 som var gått ut i Peer Gynt kjøpte
eg i Smart i steden for og det er akkurat samme farge ;) 

Unødvendig å si at eg sitter å DIBBER! hehe
Men skal eg være STRENG med meg selv hihi
Eg har KUN halslinningen igjen på Fana 
og den skal eg starte på nå i kveld og ikkje søren om eg legger 
opp til Wiola før den er ferdig ;) 
Eg har tenkt å legge turbopinnene på hylla HAHA for denne
jakken skal eg SERIØST nyte!!!

Er glad for at eg ikkje startet med èn gang den kom ut hehe
Nå er det mange som nesten er ferdig med jakken og de har
pløyd oppskriften og feil er oppdaget, ergo har eg info om
de feilene som finnes i mønsteret ;) 

Men nå må eg sette i gang med halsen så eg plugger han
Patrick i ørene og "tar kwellen" hehe 

Dagen har forresten vært noe slitsom.....
Våknet og sto opp kl 7 i morges!!!!
Ble vel aldri helt våken så i 15 tiden kapitulerte eg
og Zzzooove i nesten 4 timer hehe
Ikkje at eg akkurat er noe mer våken, men det gjorde godt ;) 





KOoOS deg masse og NYT
en herlig kwell ;) 







"De tre viktigste
forutsetningene for lykke er;
Noe å gjøre, 
noen å elske
og noe å håpe på"








Go`klem fra ei ellevill og yr Vibbedille ;) 

8 kommentarer:

Mormor sa...

Åhhh, Wiola er bare sååååå lekker. Den ligger i ønskelista mi, må bare være flink jente og få unna alle de andre prosjektene først......eller i allefall noen av de :-P Gleder meg til å se resultatet ditt. Ha en flott kveld videre, her går det i Setesdalsgenser-strikk og straks er det duket for Greys Anatomy. Kosekveld med andre ord :-)

Anonym sa...

Hei😃
Jeg vet akkurat hvordan det føles!! Det er så artig å begynne på nytt prosjekt!, og den er kjempefin🌷🌷Vil bare gjøre deg oppmerksom på at Strikkelidenskap sa på IG at det var feil i oppskriften!
Ha en fin kveld,
Hilsen Rigmor Burmo

Vibbedille sa...

Ja eg har notert meg alle feil og endringen i mønsteret, derfor er det lurt å ikkje være først ute å strikke den hehe Så eg er klar eg ;)

Sivangj sa...

Wiola er bare fantastisk flott. Lette som en gal når jeg så du hadde fått bladet og trakk et lettelsens sukk når jeg endelig fant det selv.
Meeennn må nok vente litt før jeg kan få den på pinnene er et par andre prosjekter som må bli ferdig først O.o

Unknown sa...

Takk for tips om Garnkos!

Hildegunn sa...

Den er så fin!!
Gleder meg til å se din versjon også :-)

Mitt lille roterom sa...

Lykke til med all KOSEN du får fremover nå med WIOLA :)
Lekre farger!

Klem fra Ann Elisabeth

Barwitzki sa...

Så fint... hva for glede. Ha masse moro med strikke. Fantastiske kofte... jeg liker veldig...herlig mønsteret og riktig vakre farger. Gleder meg å se.
Viser du masse... vær så snill :-))
Klem fra Viola