fredag 20. februar 2015

Jepp, GLEDE må deles :)


Å deler en Glede gjør bare 
Gleden enda bedre :) 
Av og til er det bare som om det 
skjer mange små ting 
på èn gang! 

Til sammen blir dette 
en STOR glede,
EG har litt å GLEDE meg til,
og at været er guffent gjør kosen
inne bare så herlig ;) 



Skyen på bildet øverst er nesten SVART
men skjønner ikkje at den ser så forbanna 
lett ut på bildet hehe Skal love deg tidenes
hagelbøye hehe HERLIG!
I morgen er me visst nok lovet SNØ(??!!??) WRÆL!
Jaja, jammen GODT at eg ikkje har noe ute å gjøre hehe

Herlig å bare krype under teppe og virkelig NYTE kosen ;) 
Formen er ikkje helt på plass i dag og da er det godt
å vite at alt som skulle gjøres er gjort og at alle er mette hehe
(Å NEI, det er ikkje rødvin i glasset hehe Cola-X her hehe)
Har nemlig flere ganger fått spørsmål om hvilken vin eg drikker! hehe NOP, er totalt avholds både fordi eg VIL og nå også fordi
eg pga situasjonen i mage/tarm/lever-
Jepp, så nå vet du det også ;) 
Faktisk så drakk eg mitt siste champagne Glass den dagen Habibi
og eg giftet oss, da var med på Seiltur i 6 timer på Zurich Lake <3 
Siden dette har heller i Habibi rørt alkohol ;) 

Nå skal eg virkelig SPEEDE opp farten på Fana hehe
ÈN felling igjen så er eg faktisk ENDELIG klar for stjerner ;) 

Sånn i 2 tiden i natt begynte eg å kikke på Peer Gynt garn til 
Wiola koften, satt å sammenlignet garn på nett og var helt kokt 
i topp pappen! Ja eg er sikker på du vet følelsen hehe 
Habibi kom inn i sofakroken etter hvert for å ta seg en røyk før me
la oss og sammen, dermed satt me her  å så på farger hehe
Han var liksom så oppriktig interessert i denne kofta og det gjorde det hele veldig koselig! sånn PLUTSELIG ramla me innom GarnKos (Jens Hoff i Trondheim sin nettbutikk) og der kom ALT garnet til en kofte i XL INKL frakt på ca 860,- DET er billigere enn 
andre plasser eg har sjekket, og VIPS så hadde me bestilt garn hehe
Og VETTU hva??? Fikk mail fra Posten tidligere i dag om at pakken er underveis! 
JuHuuuuuu


Du må ikkje tro at det BARE er derfor eg gliser hehe
Som vanlig på en fredag var Habibi og eg nede på Senteret å hentet
hjem HelgeKosen vettu og der er det også Combi Frisør-
De søkte etter DameModeller hehe
Tøff i trynet gikk eg inn å tilbudde dem håret mitt HAHA
Hadde håret i en strikk og måtte jo ut med den og damene sukket
da de så hårlengden hehe 
Ja nå er det ned til buksekanten i livet hehe
Det de trengte var KORT dameklipp!!! Men eg sa at det hadde eg ikkje lyst til og var i grunnen klar til å gå da de spurte om de kunne få lov å stripe det! KULT tenkte eg, hvorfor ikkje?
Lysere årstid, Lysere Hår hehe
Koster jo en aldri så liten formue OM eg skulle betalt det selv hehe
Da har eg en Combi avtale mandag 2.mars-Blir SPENNENDE ;) 


er eg derimot fullstendig klar for kroken og kwellen!
Begge ungene er hjemme og de koser seg med hver sitt, 
Habibi ser Nyheter på kontroret (Ja det SNØR vanvittig i Libanon! hehe)
Dvs eg skal ha noen timer med ME TIME <3 




KOS deg masse du også, 
ha en herlige kwell
og ei FLOTTE helg ;) 




"Fornøyelsen har sin pris, 
men gleder er Gratis"

"Gled deg med meg!
Det er så sørgelig
å glede seg alene!"

"Gleden er en støtte for helsen
og en motgift mot sykdom"






Go`klem fra ei GLAD Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Det blir jo spennende å se det ferdige hårresultatet !!!! Kos deg

Sylvia sa...

Kjekkt med gratis hårklipp eller striping. Jeg klipper meg ca to ganger i året, så jeg bruker ikke så mye penger på det. Greit med krøller, vet du.
He he...kan tenke meg dere hadde det koselig i natt da dere bestilte garn sammen. Det kaller jeg mannen sin, det.
He he lurte litt da jeg så det vinglasset, for jeg regnet med at du ikke tok alkohol pga sykdommen din. Jeg drikker ikke vin pga rusen, men pga av kosen og smaken. Og fryser jeg, hjelper det faktisk med et lite glass rødvin, for det suser jo litt i blodet.
Må du ha en koselig fredagskveld. Jeg skal på jobb igjen i morra, og kjenner senga kalle snart........ Kjipt med lørdagsjobbing ( 2 lørdagen på rad :( ) Men mulig jeg kjøper med meg noe nytt garn hjem, he he.
Klem

Sølvis blog sa...

Så gøy at det var grei pris hos garnkos. Det er nemlig nærbutikken min, jeg har handla på den jenshoffbutikken sinde ca 1970 og er kjempeglad for at de fortsatt er i drift. Greit med gåavstand til butikken nemlig.

Og takk for at du deler så mange hverdagsgleder med oss.

Vibbedille sa...

Da eg var i Trondheim shoppet eg ganske bra på Jens Hoff-likte den butikken veldig godt :) Mange gode minner fra den byen gitt :)