torsdag 19. februar 2015

HELDIGEN meg!

 Hjertebank og ryggsvette!
Ja det er 2 av symptomene 
som du får av denne lidelsen; 
STRIKKEGAL!
Nå skal eg seriøst kose meg 
og planlegge GarnShopping ;) 

Passer supert at det regner og er

kaldt-har pakket meg inn
i pysj og morgenkåpe!
Eg er KLAR! 



Måtte innom både på Senteret, Apoteket, Posten 
(NÅ er gavene deres sendt Mette og Ingunn-
mannen regnet med at dere har de i morgen) 
Kiwi, Nille og Rema-HELE smelta! hehe KOS med Solstråla :) 
Men på Rema så eg stjerner og planeter! 
Eg spurte om "Familien" kom i morgen eller mandag - 
Da sa damen: (som eg kjenner) "Du kan få det nå
om det er helt krise?" hehe Eg er såååå LYKKELIG!!

Nå kan eg virkelig få sjekket Peer Gynt lageret før eg går på Shopping hehe Og jammen tror eg at eg har den Sjøgrønne
skal ta min med når eg handler for er det noen lunne like,
 ja da liker eg MIN best hehe
Penger spart er penger TJENT! hihi

GLEDER meg så vanvittig ;) 
Litt usikker om eg orker turen i morgen, 
men snart, ganske SNART! 



Boots har kommet med en ny serie med Mandel & Kokos, 
og for en kokoselsker som meg må eg bare prøve! 
Ja, før eg handel noen av de andre produktene ;) hehe
Kan iallefall skrive under på at Håndkremen er PERFEKT!
Men tanke på at eg strikke mye (hehe) er det viktig at den ikkje er FOR feit, eg kan jo ikkje sitte å vente på at hendene skal tørke!! OMG!

Neida, denne fikk eg en smidig følelse av, helt herlig
og det lukter HIMMELSK-Syns eg!
Å NEI, eg er ikkje SPONSET så eg betalte kr 39,- for kremen hihi 



I hele går kwell satt eg her å DIBBET! EG var såååå 
SYKT sugen NOE! Snop, Chips, sjokolade mm Ja ALT! 
Dette er faktisk ting eg sjelden spiser av, men i går holdt eg på
å mistet vettet! hehe Var mangen ganger og "nappet" i fiskebollegryta, men til ingen nytte hehe 
Ristet meg noen brødskiver, men nei!
Spiste litt appelsin, men fikk overhodet ikkje 
tilfredsstilte lystene mine hehe
SÅNN er det av og til ÈN gang i måneden hehe

Derfor når eg våknet i dag var MÅLET for dagen og komme meg
på Kiwi og KJØPE SNOP! Haha
Har vel aldri skjedd før! hehe 
Nå sitter eg her med både chips, snop, 
sjokolade OG brus-men har slettes ikkje lyst på noe hehe TYPISK!
Men OK, Snop, ja det er også fint til pynt ;)

*****

Men NÅ?
Jo det skal eg si deg; Habibi står her med ferdig deilig middag!
Ergo skal me kose oss før eg inntar kroken for kwellen, 
lys skal tennes og kaffi skal kokes ;) 





KOoOS deg MASSE og ha
en eventyrlig herlig kwell ;) 







"Den som har Kjærlighet
kan unnvære mye annet"








Go`klem fra ei Lykkelig og Glad Vibbedille ;) 

7 kommentarer:

Lene sa...

Å ha garnabstinenser må være som å ha perleabstinenser :)

Håper du har funnet garnet du lette etter !!!!

Den snopskålen så forresten farlig godt ut! Jeg prøver å slutte med sukker osv osv, men i dag bare måtte jeg også ha!!!!

Ha en fin lørdagskveld!

Lisbeths Verden sa...

Kooos deg masse, den blir sikkert megafin :) Klem fra Beth

Barwitzki sa...

Ahhh er det fint.
Spennende... kos deg...
gleder meg å se dine strikkeadventure.
Mhhh en stykke sjokolade er super nå:-)
God kveld. Klem fra Viola

Sylvia sa...

Juhuuuu....så heldig du var som fikk det bladet på forskudd. Kan tenke meg du har kost deg masse med å bla i det. Kanskje du har prøve-lagt-opp til kofta di.?
De godteskålene ser sååå gode ut. Jeg spiser mindre og mindre smågodt, siden jeg spiser smoothie hver dag, mister jeg suget, faktisk. Men kommer noen til meg med en marsipansjokolade, GULLBRØD, ja da sluker jeg det rått!!!
Her er det vårvær i dag. Skal bli koselig å spasere til jobb. Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe med meg noen blomster hjem i dag. Det er jo FRÆDDAN'!!!!
Nå er jeg klar for å legge opp til noe nytt, siden jeg nå kun har etpar ting på pinnene.
God helg Vibeke. Klemmer

Pillen sa...

Se bort ifra kommentaren min hehe. Leste "gammelt innlegg" hihi. Ha en fortreffelig helg!!!

Tove R sa...

Hei og god formiddag ��. Håper formen din er bra i dag. Føler så med deg når jeg leser innleggene dine. Jeg sliter en del med kroppen selv, men langt fra sånn som deg. Beundrer deg veldig for ditt strålende humør og all gleden du sprer ��. Da er det godt å ha en lidenskap som garn. Gleden ved å kunne kjøpe seg noen nøster, eller en hel pose til et stort prosjekt. I går kjøpte jeg garn til Molly jakken, har ønsket meg den en stund ☺️. Trodde mønsteret stod i en av bøkene jeg har, men det gjorde det ikke, så får ikke begynt på den før til uka. Har nok av prosjekter så det går bra. Stor lykke ❤️❤️❤️

Mitt lille roterom sa...

Ja, heldigen deg!
Fryder meg sammen med deg - skjønner godt hvordan du har det ;)

Ønsker deg ei flott helg - nyt den!

Go`klem fra Ann Elisabeth