fredag 27. februar 2015

Dette kan DU vinne

Ingen må komme å fortelle meg at det er noe varme ute!
Ikkje kl 8.45 iallefall hehe
Langt fra våken, bare så vidt 
oppstått kravlet eg meg til 
bilen sammen med Habibi; 

HelgeKosen skulle hjem!

Det er FREDAG


I gårsdagens innlegg fant eg ut at eg skulle feire at me tok
GULL på stafetten, noe eg satser på at me gjør i dag også hehe

Derfor tenkte eg at eg skulle gi deg disse 
nøstene i 2 herlige blåfarger ;)
200 gr skulle rekke til litt av hvert ;) 
Jr har iallefall opp gjennom hatt flere luer og halser i dette

Det ENESTE du trenger å gjør er å kommentere på



Pga av STOR nytelse går det ikkje fort, men det vokser da!
Nå sov eg jo bort nesten hele gårsdagen så eg håper innsatsen
viser MYE bedre igjen etter i kwell ;) 

Nå først skal eg uansett starte med å feste litt tråder på Fana genseren ;)  Hadde vært greit å fått den i vaskemaskinen, 
da er den nok tørr i morgen og eg kan sy til brettekantene ;) 


Som nevnt over var me grytidlig avgårde i dag, 
ALT hva me gjør for ungene sier nå eg hehe 
Ja for hvis me gjorde det kunne Solstråla
gå på trening FØR skolen og hente Jr med seg hjem, 
ERGO kan eg se herrestafetten UTEN avbrudd 
av henting på skolen hehe
Så da ser det jo ut for at det blir en bra dag i dag-SÅ langt hehe

Kjenner at eg må nok til med ein kwil utpå ettermiddagen, 
men vannari, mulig eg klarer å rangle litt i kwell da hehe

ANYWAY, eg var en tur på apoteket og der unnet eg meg et
par herlige ting! Du husker muligens eg viste deg Håndkremen
i samme merke, den likte eg veldig godt så nå tester eg ut
Dusjsåpe og Bodylotion-HERLIG begge deler, ja om du vil
bli assosiert med ei kokosnøtt hehe
Det er blandet med mandel og eg dufter SÅÅÅ godt kan du tro hehe

*****

Men nå skal eg lage meg ein god kopp kaffi, 
finne frem nåla og den gode saksa og ha trådFEST! hehe
Er i grunnen ikkje så veldig mange tråder, 
men herlig å få det gjort!






Håper du også har en BRA fredag!
KOS deg masse og LYKKE TIL
på stafetten :) 








"En vakker kvinne behager øyet-
En god kvinne behager hjertet.
Den første er en juvel-
den andre er en skatt"










Go`klem fra en fornøyd og glad Vibbedille ;) 

1 kommentar:

mimouna sa...

Jammen er det surt og kaldt, ja! Bra du har noe å kose deg med innendørs da. Deilige kremer og såper, og Wiola blir bare så lekker i de fargene.

God helg til deg og dine!