torsdag 22. januar 2015

Prinsesse Rosa

SØTASTE Prinsessa har fått krone på hodet ;) 
Denne sesså fikk pakke fra na tante i posten i dag og bortsett fra at
lua muligens ble litt lang, ja så passet den jo flott ;) 

Mottaker syns den var kjempemyk, skulle jo bare mangle når
eg har spandert 100% kanin hehe Kun det beste er godt nok her :) 

Satser på at denne holder Prinsessa god og varm i vinter :)  


Her på hjemmefronten oppstod det et hektisk ROSA problem
i går kveld, ja sånn ca 2-3 runder ETTER at eg hadde satt
begge armene inn på rundpinne........
IKKJE SANT DU OG SER DET??

Åååååå ikkje sant DET er irriterende??
Ikkje bare er det fargeforskjell, men også struktur forskjell!
Det er akkurat som om tråden er spunnet "feil" vei!

Etter en dyp og heftig diskusjon med min indre perfeksjonist
dro eg ut pinnen, fikk ermene inn på hver sin pinne igjen
og rakk opp......Ja det viste seg å være hele 2 nøster som var "feil"!!
Ikkje bare litt, men HELT uforståelig med tanke på at eg
bestilte en kilo!! Skulle det liksom være mulig?? 


Jaja, nå er eg iallefall i gang igjen og nå ser det bra ut, ikkje det?
Når eg er i tvil tar eg alltid bilde med blitz for da er 
det faktisk mye lettere å se ;) 


I DAG fikk eg resten av Jula i esker!!!
Kjøkkenbordet er også rydda reint for julerester :) 
Siste del av hverdagspynt er på plass i stua og det er de skjønne
Lalylala`ene mine- Ja eg sier MINE fordi Habibi og ungene
bare LER av de, hørt såååå GALE!???  
Syns nå de er riktig så koselige eg :) 


 Det e HEILT sant! Jule ER borte vekk! hehe
DETTE er absolutt siste rest hehe 
Kan jo ikkje bare kaste det hehe
Marsipan er SÅÅÅÅ godt ;) Mmmm og Valnøtter :) 
Ergo ble det litt kos på ein torsdag også ;) 

******

Sånn ellers er det en sløv dag, er visst ikkje heilt i form gitt, 
bare sånn som det innimellom blir ;) 
Dvs eg bare stelte meg i dag og tok på meg pysj og etter at
eg hadde fått de siste julerestene i esker dalte eg ned i kroken ;) 

Men du?
Har du hatt skikkelig vondt i rompa noen gang?
Sånn MIDT inni rompeballen?? hehe
Ja eg ER alvorlige *ler*
Eg har SA*AN så vondt MIDT i ballen........
Tok et lite søk og gjentatte ganger dalte eg borti noe som heter
Til mer eg leste jo mer AHA fikk eg, tro om det kan være noe sånt?
Har lenge hatt vondt i den tjukke muskelen på fremsiden av låret, 
vet ikkje om det er en sammenheng, for i artikkelen står det baksiden, men men. Hvis det ikkje gir seg skal eg nå ta det med legen nesten gang ;) 

Fant flere tips om hvordan strekke ut DER + at det kunne hjelpe/være godt å plasse en sprettball midt på det ømme punktet (trigger) og presse på, har nå prøvd det og det gjorde GODT!

Eg sier nå bare:
ALT det som er! 


Nå skal iallefall EG strekke ut litt før eg skal få strikke litt!
Det verste var i grunne å sitte, stå og gå-
Kan jo`kje LIGGA hele dagen!?????? hihi 



Håper uansett at DIN dag har vært noe bedre enn min, 
eg satser iallefall på at KWELLEN blir elegante hehe 






KOS deg masse!
I morgen er det FREDAG!
JuHuuuuu







"Har du funnet en trofast venn, 
BEHOLD ham!
Du skal respektere
ham når din LYKKE
plutselig HEVER deg
over ham"









Go`klem fra Vibbedille med vondt i rompa!

8 kommentarer:

Tove R sa...

De Lalylala'ene dine er kjempe søte, skulle ønske jeg gadd å lage sånne selv :-). Dagen min har heller ikke vært no'god - innimellom må jeg si "kropp er no'dritt"... Har ikke orket å strikke heller. Men, men sånn er det noen ganger.
Ha en fin kveld :-)

Tove R sa...

Å jeg glemte å si at; Prinsessa er aldeles nydelig. Lua er kjempe fin til henne. Heldige dere som har hverandre ;)

Wenche sa...

Nydelig prinsesse:) jammen bra du rekte opp, du hadde blitt gal hvis ikke ;)

Bundingen sa...

Prinsessa ble like fin som jeg trodde i den lekre lua! Skjønn, rett og slett!

God torsdagskveld fra Ingunn

Anonym sa...

Jeg blir glad hver gang jeg ser den ungen. Hun er helt nydelig!

Liv Eline sa...

Nydelig prinsesse, den lua kledde hun godt!

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Nydelig liten frøken <3. Ønsker dere en god helg :)
Klem
Ellen S

Charlotte kaae sa...

Skønt strik, rigtig god helg...

Knus fra danmark