torsdag 8. januar 2015

Michael Kors Trenden i striper?

Fikk en liten ånd over meg i dag og raidet litt inne på rommet mitt-
SEEE hva eg fant; 600 gr NYDELIG Viking Eco Alpaca !

Tenkte ca 2 sekund på HVA eg kan strikke, '
Googlet litt på det Michael sjerfet som ALLE strikker 
og fant ut at DET vil eg ha hehe


De fleste bildene var av grå sjerf, 
og når eg leste hvordan de fleste strikket
det brukte de ca 400 gr Andes så da skal 
det gå fint med Eco Alpaca ;) 
ENESTE forskjellen er at eg må jo ha litt striper, Hmmmm-
EGENTLIG ikkje noe problem siden eg ELSKER striper ;) 

Jadda, blir jo spennede å se hvordan dette blir ;) 
Åja, kommer tilbake med en Michael Update ;) 


STRAKS ferdig med lua eg starta på i går og det ble litt
fargeendring siden mottakeren tydeligvis ELSKER lilla! 
Med en solid restekurv er jo ikkje det et problem hehe

Blir en virkelig GOD lue dette her, stødig og MYYYK ;) 


*****

Nå er eg klar med en iskald Burn og eg kanne kaffi, 
kwilen er unnagjort så her kan det bli litt rangling ;) 
Er på siste sesong med Grey`s så snart begynner jakten
NOK en skikkelig strikkeserie hihi, Forslag? 


ANYWAY, håper dagen din har vært fin?
Den starta veeeldig treeegt her, men kom seg etter hvert ;) 
Julepynten står akkurat like godt ennå på kjøkkenet
og gangen, men det er jo en dag i morgen også, 
eller til uka kanskje?? hihi 





KOoOS deg masse og ha en
DEILIGE kwell :) 
I morgen er det HELG!







Go`klem fra ei avslappet Vibbedille :) 

5 kommentarer:

Niko sa...

Du får kose deg med perestrikk.har 8 cm igjen på mitt. Jeg strikker på langs og tynt garn på p 4,0

Sylvia sa...

Jasså, skal du også strikke MK skjerfet? Vet flere av kundene mine har strikket det. Sophia har en MK veske, fått av min facionista- søster, men hun ville ikke ha skjerfet.( ellers måtte jeg jo strikket det.....)
Lua blir tøff, altså.
Her har jeg fått strikket litt i kveld. Og jammen er jula fremdeles i en haug i stua mi også. Venninnen som kommer hit i morra kveld, får bare venne seg til det, hi hi vi skal bare strikke og kose oss.
Ha en fin kveld, Vibeke. Klem

Sigrid Marie sa...

Hihi! Fikk akkurat en pose brunt slikt garn av mamma, som jeg forsåvidt hadde gitt til henne først... Mulig det må bli skjerf her også... Uansett. Tenkte jeg skulle tipse om serien jeg ser nå Pretty Litle Liars, perfekt strikkeserie... Trenger jo nesten ikke tenke over det jeg ser :P

Forøvrig elsker jeg bloggen din! Og jeg elsker "visdomsordet/mottoet" ditt, siden jeg er hjemmeværende med kronisk migrene+++

Klem på deg!

Ellen S sa...

Har lenge tenkt på et sånn skjerf sjøl, så kanskje på tide å starte snart?!!
Har du sett The Mentalist? Siden du har sett både Bones og Criminal Minds er kanskje The Mentalist noe for deg :) Jeg holder på å se den nå og liker den veldig godt!

Vibbedille sa...

Ellen S: Har faktisk vurdert den for eg liker han som spiller HR-har sett noen episoder på Tv for lenge siden og likte "Glimte i øyet" så ja, kanskje det blir den eg kaster meg over etterpå ;)
Takk skal du ha :)