fredag 7. november 2014

Life`s Good


YES!!!
Life IS Good!

Ikkje sant det e? Ja hvis du kjenner GODT etter?
Det er godt AKKURAT nå, eller kanskje om en time?
My Life Is GOOD akkurat NÅ!!

Vettu hvorfor??

Eg våknet for ca 30 min siden av at ei himmelsk lukt smøg seg
inn gjennom nøkkelhullet på soverommet og fant meg der
som et murmeldyr laaangt under dyna! 
Et øyeblikk lå eg der å fantaserte om HVA eg kjente, Hmmm
EG tippet på omelett og begynte å våkne, fikk på meg pysjen
og rusla ut på kjøkkenet, der ble eg møtt med ein kopp kaffi
mens Habibi la siste finish på min tallerken; 


 Mmmmmm Deilig Deilig! 
Skikkelig god libanesisk KibbeRull!!
Det er UMULIG å beskrive denne smaken for krydderet 
og sausen som brukes finnes ikkje i norske ordbøker hehe
Det er bare DEILIG DEILIG ;) 

Pga av at kjøttdeigen blandes med Burgul (Knust hvete)
er eg nå GANSKE så stinn og mett-DEILIG følelse ;) 

Dette ble bare den MEST perfekte fredagen på lenge hehe
Eg har SOoOVET i litt over 2 timer, eg har spist før eg våknet, 
har fått ei kanne med fersk kaffi og Burn`en ligger i fryseren, 
masse lys er tent og NÅÅÅ kan eg bare krype godt
opp i sofakroken min under teppe og starte på.....
.......Del 2 av MYSTERIET!

Åååååå eg kjenner bare at eg fylles av den GODE følelsen
over å ha det GODT! Det er sååå herlig ;) 
Høres jo sikkert helt Klisje ut, men det er ikkje det ;) 
Eg håper også at DU har en like herlig dag for
DET unner eg ALLE ;) 
INGEN vet hva morgendagen bringer, DERFOR er det bare
å nyte dagen i dag for uansett hvis dagen i morgen skulle bli
"BAD" kan man minnes en god dag og ikkje minst
GLEDE seg til den neste GODE dagen ;) 

Men er eg klar for litt seriøs strikking, 
eg må si at Del 2 er helt GENIALT og eg ble sååå
GLAD da eg så på diagrammet ;) 
Snart vil du få se HVORFOR ;) 








KOoOS deg masse og ha en
EVENTYRLIG herlig
Fredags Kwell ;) 







Go`klem fra ei Glad & Forelsket Vibbedille ;) 

6 kommentarer:

Tøri sa...

åhhh,de kibberullene så gode ut.Håper du legger ut oppskrift.Kos deg videre med mysteriet.

Håndarbeidsfrua sa...

Å, hadde jeg ikke vært så mett hadde leg blitt skikkelig misunnelig på deg. Det så liddelig godt ut.
Synes også at jeg har det godt, og nyter hver tid på dagen. En kan faktisk ha det veldig godt selv om alt ikke kjennes like godt i kroppen.
Det gjelder å ta vare på de gode stundene og sette pris på de nære ting.
Har ikke begynt på mysteriet ennå. Valgte å stille opp med noen ekstra par Haldenvotter til Husflidens julemesse neste helg. Når hver og en bidrar med det en kan best blir det bra. Og så har jeg jo dette å se frem til. Satser på å starte opp over helgen.
God helg til deg og dine.
Klem fra Liv

Sylvia sa...

God kveld i stua, Vibeke.
De rullene ser bare heeeerlige ut!! Så heldig du er som får servert disse, med en kaffekopp først. Det er sånn jeg også liker å våkne. Masse kaffe før alt annet.
Yes, livet er BRA! Det er best å ta vare på de små tingene, og glede seg over dem.
Jeg sitter alene med et glass vin og full godteskål. Mannen jobber, Sophia er hos ei venninne, mens guttungen og kjæresten er i Oslo på rockekonsert, som han fikk i gave på 20 årsdagen sin sist fredag.mkoser meg glugg ihjel.
Ser så flott ut den hemmelige strikkingen du holder på med altså. Fargerik og fin. Spennende å se hva det til slutt blir.
Kos deg masse. Klem

Lise F sa...

Helt enig, livet er ganske så godt :) Vi må gjøre det beste ut av hver dag! Her i kroken er jeg godt i gang med del 2, koser meg. Glad det kunne være en slik del også ;) Men du, kooos deg masse resten av kvelden :) Klem

Sylvia sa...

Måtte bare innom deg igjen.......
Ang det du sa om alveskålene, så ER det en te-lys skål, så bare bruk den til det du gjør. MEN du kan også ha den til kaffe, godteri, dip, syltetøy, sukkerbiter......whatever.
Gode saker kan brukes til så mangt. :)

Vibbedille sa...

Ahaa så flott for den er ganske så søt med lys oppi ;) Syns den er bitte litt vid til å brukes som kopp, men skål kan gå an ;)