lørdag 15. november 2014

Har bedrevet seriøs DUMPING!

Det første eg har dumpet er Mysterie Sjerf nr 1!!
Dette ville ha blitt ALT for stort/langt, 
men eg tror det kan bli en tøff pute ;) 
Dette er ikkje det første eg kommer til å gjøre, men skal snart på
Sparkjøp en tur så da skal eg se etter en innerpute som kan passe ;) 

Det 2. eg har dumpet, og DET ble SKIKKELIG dumping, 
det er dessverre KoseJakken eg har strikket......

Eg heklet kanter og alt så meget bra ut, 
helt til eg tok den på meg!!!
Eg klarte jo SELVFØLGELIG å hekla det tettere på den
ene siden enn den andre, ergo ville ikkje stripene møtes foran....
Da rullet eg jakken sammen, la den i en pose og stappe den
godt inn i en krok på lageret! 
Eg orket simpelthen IKKJE rekke opp......
Kanskje eg dag når eg ser meget lyst på det tar eg den frem hehe 


GLADNYHETEN er at i dag så strikker eg 
og har kommet ca halvveis på del 2-
Dette sjerfet tror eg har den PERFEKTE størrelsen ;) 
Det er iallefall 10 cm smalere enn det første hehe

Er ganske så fornøyd så langt iallefall ;)  


Det er Lørdag og DET er synonymt med SNOP!
At Rema hadde tilbud på snop gjorde 
det hele MYE Gøyere hehe
Jo billigere jo MER og bedre ;) 

*****

Eg mista dagen i går med en migrene fra HELL!
Dvs eg sov hele dagen og sto opp i 22 tiden på kwellen
men et hodet som var på retur, returen trengte litt lengre tid
enn vanlig så eg våknet med noe pulserende hodet i dag også!!
Tok meg en kwil i 12 tiden 
og våknet etter en god time med et hodet
som er lett som ei fjør så resten av dagen har vært SUPER ;) 

Nå er det straks tid for Taco og KwellsKos ;) 
Skal KUN sitte å kose meg og holde øvre delen
av kroppen i ro hehe ;) 
Mamm`en kommer en tur så det blir nok MASSE strikkekos ;) 

Det BESTE med at eg hadde migrene i går?
Nå er det iallefall 1 mnd ca til neste gang JUHUUUU
DER blir mange fine dager det ;) 








Kos deg masse og ha
en MAGISK lørdags Kwell ;) 






Go`klem fra en Glad og Happy Vibbedille ;) 


4 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Ånei!! Den fine jakka!!
Men hadde vel gjort det samme selv.. Dytta den lengst inne i ett skap..
Men en dag vet du, når du har virkelig lyst til å ha ei deilig og myk jakke, da tar du den sikkert fram igjen :)
Skjerfet blir helt sikkert fin til pute :) Det skjønner jeg du tok opp igjen, det hadde blitt stort.. Men det nye blir jo lekkert :)
Har så lyst til å starte på det jeg også, men jeg MÅ bli ferdig med dette nisse greiene.. Hehe jepp, jeg er litt lei... Uansett hva jeg har prøvd så vipper skjørtekanten oppover!!!
Så da får vi se hvordan det blir når det blir vasket ;)

Kooos deg :) Sååå bra du klarte å sove av deg migrenen :)
Goood klem fra Skogen

Lisbeths Verden sa...

Jaja, bedre å ta en sjefsavgjørelse enn å bare ergre seg over noe som aldri ble...Lørdagsklem fra Beth

Sylvia sa...

Dumme migrenen!! Sønnen har også det, men den er mest på våren, når sola titter skarpt frem. Men mamma har slik som du. Bank i bordet for at jeg slapp unna den.
Duuuuu....den jakka må du bare få fixet på, Vibeke.
En dag koker du masse kaffe, setter på radioen, og så tar du opp kantene, og hekler på ny. Jeg kan anbefale å strikke en ICORD, for da kan du følge med hele veien.
Hadde jeg vært naboen din ( som jeg har nevnt før) hadde jeg ringt på døra, bedt om en kaffe, og så gjort det for deg. Det er. Nemlig enklere å gjøre det på andres ting enn sine egne.
Det nye skjerfet ditt blir jo fint og lett. Bra med sånne sjefsavgjørelser, altså.
Nå venter jeg på mannen min som er på jobb, for når han kommer hjem, skal vi på middag hos noen gode venner. Imens koser jeg meg med et glass vin, med juleetikett på.......he he
Så må du følge med i bloggen min i morra, for da kommer det en viktig ting, som alle kan bli med på.
Ha en herlig lørdagskveld, kjære deg.

Barwitzki sa...

Deilige farger og mønster har du i arbeid :-) Jeg liker veldig å se :-))
Kos deg med søtsakker :-))) og strikke igjen. Jeg har mye i arbeid... også.
Nå jeg vil drikke en fin te og spiser
søt sjokolade... Ha det riktig fint.
Hilsene og klem fra Viola.