lørdag 18. oktober 2014

BITTA-En NY stjerne på GarnHimmelen

 Privat bilde fra Bitta sin private blogg

Bitta er langt i fra ny hva angår Strikkeverden, 
men de siste par årene har hun 
virkelig slått til og det er vel nesten ikkje den strikker
i Norges land som IKKJE vet hvem hun er ;) 
Det er iallefall Denne Facebook Gruppen et bevist på

Ikkje bare har hun startet en flott Nettbutikk som bugner
av skatter i ull og bomull, men hun har jammen meg Designet et
HAV av de lekreste mønster og IKKJE minst har hun laget
2 aldeles NYDELIGE bøker som ruver øverst på HIT Listene!
Bøkene hennes kan du kjøpe HER og HER-
Dette er jo SUPRE Julegaver til deg selv fra gemalen
eller for den slags skyld; fra Julenissen ;) 


Eg føler eg kjenner Bitta, har da møtt henne på
Strikketreffet mitt og Jr digger henne hehe 
Skravlet mye på nett og det er ei virkelig RAUS 
dame med beina GODT planta på jorda :) 

I forbindelse med mitt eget Million Jubielum stiller hun
med SUPER FLOTTE Premier/Gaver som DU kan vinne
i løpet av ei ukes tid ;) 




Hun har en NYDELIG avdeling for SOKKER
garn og farger som man drømmer om, 
men som finnes i hennes butikk ;) 

Her får du se noen Sneak-Peek enn så lenge hehe

Hun gir en skikkelig FLOTT Ull/Sokkepakke...... 


.......en NYDELIG Bomull/klute pakke ;) 

Bomullsavdelingen hennes bugner akkurat som
ull og sokkeavdelingene, de DEILIGSTE farger ;) 

Du må ikkje tro at hun gir seg med dette altså, 
hun slår også til med 2 premier i mønsteravdelingen! 
Her kan 2 av dere få velge fritt!
HAHA Dere 2 kommer til å måtte ta noen vanskelig valg hehe


Som du helt sikkert vet så er jo Oktober måned ROSA!
Bitta er jammen ikkje snau ser du, hun har nemligen designet 
en Rosa Sløyfe Klut! Ved å strikke denne har du også muligheten
til å støtte opp om en VIKTIG sak!
Når du er inne å ser på oppskriften kan du klikke deg videre inn
PÅ DENNE SIDEN og da har du muligheten til å bli
med på Bitta sin innsamlingen til Brystkreft ;) 
Et FANTASTISK tiltag og sier mye om hvor GOD Bitta er ;) 
Siden eg selv skal opereres på Haukeland sin avdeling for
Endokrin/Brystkreftrammedes om 10 dager
føles det VELDIG godt å "reklamere" for dette ;) 



har du virkelig MYE å GLEDE deg til
JuHuuuuu

Det er ikkje slutt ennå, det kommer FLERE
som vil gi dere flotte Gaver, viser frem etter hvert ;) 
Du er nesten bare nødt å følge med ;) 

*****


Eg var faktisk tidlig våken i dag for en kom meg TIDLIG
i seng i går, var faktisk helt skutt hehe 
Dette blir en super lørdag!
Ut regner det vannrett, det blåser og river i veggene, 
herlig inneKOSEvær ;) 

Habibi står på kjøkkenet å kokkelerer et 
skikkelig arabisk herremåltid ergo kommer
det nok et innlegg til senere MoHaaaa


Nå blir det BONES og Strikking ;) 






KOoOS deg masse og ha
en EVENTYRLIG 
herlig lørdag ;) 







Go`klem fra en GLAD/Ivrig Vibbedille ;) 

8 kommentarer:

Monica OH sa...

Dette blir bare mer og mer spennende. Og må si du er utrolig flink å fremsnakke, og linke til så mye fint.
Gleder meg for hvert nytt innlegg fra deg :) Ha en flotte lørdag.

Mitt lille roterom sa...

Ja, herlige Bitta!!
Her er det bare å følge med i bloggen din skjønner jeg -spennende tider - igjen :)

Ønsker deg en superflott strikkelørdag!

Klem fra Ann Elisabeth!

Anne Elise sa...

Ja, Bitta er en fantastisk person!. Møtte henne på strikketreffet og det var ikke vanskelig å finne tonen!
Begge bøkene er kjøpt og masse se strikket fra dem!
Ellers har også DU fått en plass i hjertet mitt. Du er også en positiv person som har satt spor. Koser meg med bloggen din og selv om vi ikke taster mye, kan det hende innimellom.
Sender varme klemmer og gode ønsker til 2 fantastiske damer!! <3 <3

Gunn Kristin sa...

Spennende! *følger med*

Solveig sa...

Flott innlegg om ei flott dame 👍 det ser jo ut som julen kommer litt tidlig på bloggen din i år ... Jeg er så heldig at jeg fikk en gave fra deg i posten på torsdag. Må ha litt modningstid her hos meg de nøstene, men det blir nok noe flott etterhvert

Ha en fin lørdagskveld !!

Anonym sa...

Spennende!
Følger Bitta på Facebook og er imponert over de flotte mønstrene hun lager :)

Borgny

Bitt@mi sa...

Så flott innlegg du laget om meg og min nettbutikk :) Jeg liker bloggen din så godt, selv om jeg ikke alltid setter spor etter meg der. Har vel fulgt deg i ganske mange år nå, og du sprudler alltid <3 Sånt blir man veldig glad av! Skulle ønske vi hadde treftes igjen snart :)
Klemmer :)

Marit sa...

Det er alltid kjekt å lese bloggen din. Du skriver så levende at jeg ser det du skriver om for meg.
jeg har begge bøkene til Bitte, flotte bøker som gor stor glede.
Ønsker deg en fin søndag her jeg er på Utsira denne helgen.