fredag 5. september 2014

Jr Designer-Eg strikker

Da var eg i sving, Jr reiser på Leirskole neste mandag
og DA trengs det NY lue til det kule allværssettet ;) 


Eg fant noe ASK og Navia som hadde de riktige
fargene i forhold til klærene og Jr ble SUPER gira!  


Han satte i gang med skisser og til slutt laget me
denne sammen, lue skal være svart/hvit stripet
med blå/lime bokstaver i navnet :) 

Jepp, han VET hvordan det skal være!
Selve lua skal være glatt med litt ribbekant ;) 
Derretter må eg nesten brodere alle bokstavene på-
JA, det blir en lue som tar litt tid-
MEEEN eg har jo 1 uke hehe 

Muligens han burde hatt en hals?
Hmmm får tenke litt på det, har kjøpt en sånn
grå merino hals på Apoteket, det bør vel holde?
Det er jo ikkje AKKURAT vinter ennå?? hihi 

******

Tenk du, det er jammen meg FREDAG igjen!
Syns ukene flyr avgårde eg, har fått inn et par
Julegaveønsker og de bør eg 
iallefall snart få på pinnene ;) 
Har du starta du??


EG tror eg er klar for å rangle litt i kveld
for eg har Zzzovet et par timer-DEILIG! 







KOoOS deg og ha en
eventyrlig herlig kwell ;) 








Go`klem fra en litt sliten Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Dette blir spennende, det er så gøy når de er med å designe selv :)

Sylvia sa...

Der ja....det blir lue, det. Og nå vet jeg hva navnet til Jr er :)
Legg etpar ullsokker i bagen hans også. Man vet aldri hvor kaldt det kan bli. Og man kan også bli våt på beina.
Prøver å hekle litt, men DET er ikke bra for skuldrene iallefall. Og bomull er jo let pyton å jobbe med. Men det er ikke ryeteppe jeg skal hekle, da. Bare en liten modell vi skal ha i butikken, for garnet.
Ønsker deg en trivelig fredagskveld.
Klem

Vibbedille sa...

Jr bruker ULLsokker HELE året så akkurat det blir ikkje noe problem hehe Han ELSKER ull og når det stikker sier han:"Da varmer det bare enda bedre, ikkje sant mamma?" Jepp, eg prenta det inn i han da han var liten hehe