tirsdag 9. september 2014

En trekant eller 2?

Husker eg dååånte litt da eg fant Happy Blanket og eg 
klarte ikkje starte fort nok! 
Tynne pinner og Nordlys fra Viking
var det første eg kastet meg over! hehe 

Kom til å tenke på deg eg, Sylvia  da eg fant dette 
i "rotet" mitt i dag :) Du sa for noen innlegg siden at du var
litt på det å strikke trekanter-
sier bare SETT I GANG hehe 

GRATIS oppskrift i linken over ;) 

 Det var skikkelig gøy å strikke for det skjer noe hele tiden, 
men helt ærlig? DETTE ble for tynt, selv for meg-
iallefall med tanke på at det var beregnet til et teppe hehe

MEN, gi meg noen kilo med NORO Silkgarden
så skal eg jammen strikke det, hadde jo blitt
fullstendig FANTASTISK!!!
Fant også 2 oppnøstete hesper med Silk/Merino 
fra Design Club DK-dette kan definitivt
bli noe ganske så lekker *Tenker*  


Fant en enslig lekker sokk, 
men finner ikkje notatene mine!!!
Derfor aner eg ikkje HVA den heter!
Mistenker at det er en av Bittami sin, vet du? 


Denne sokken skal eg så ABSOLUTT 
klare å fixe èn til av!
Huske ennå da Sjarmøren fikk prøve den og utbrøt;
"Èn til!?!?"
Nå passer de nok mer så mulig 
eg må få de ferdig hehe :)  


Gikk gjennom pakkelista for Jr sin Leirskole 
og der sto det jammen SITTEUNDERLAG!!!

Da var det jammen godt at eg hadde flere nøster med
Andes hehe Tjukt og godt på nål nr 8 :) 

Liker ikkje å lage ting til toving, 
det er liksom utenfor MIN kontroll!
HÅPER at dette går bra, i tilfellet kan eg slenge
ut notatene eg har gjort hvis du skulle ville ha de :)  


De strikker t.o.m i Criminal Minds!!! 


Nå er det tid for boller og kos!
Jepp, Habibi hadde satt 2 digre bolledeiger 
da eg sto opp i 9 tiden!
Effektivt kalles vel det ;) 
Eg dyppet i melis og kokos ;) 


Jammen meg snart helg igjen gitt!
Jr GLEDER seg ihjel til  mandag og avreise, 
for min del kunne det godt ha ventet noen år....hehe 


Men du??
Har du en fin dag?
Det håper eg!







KOS deg masse og ha
en FESTLIG tirsdag ;) 





Go`klem fra en opplagt Vibbedille ;) 

5 kommentarer:

Monica H. sa...

Har en super dag. Ligger på soffan og surfer litt, og har akkurat funnet ut hva jeg skal lage av alt restegarnet mitt. Det MÅ jo bare bli Happy Blanket! Det var utrolig lækkert! Takk for nok et tips :)
Ha en super tirsdags ettermiddag/kveld =)

Sylvia sa...

Hallo!!!
Tenk at du tenkte på meg da du så de trekantene dine. Flotte greier, vettu. Men, jeg sa jeg likte grafiske trekanter , og ikke at jeg måtte strikke de selv, he he.....
Du kan jo tove den firkantene med trekantene på, og dermed har du et sitteunderlag!!! Voila!
Og den enslige sokken MÅ være Bittamis, for den så jeg i en annen blogg, heromdagen, og da sa hun at det var fra boka til Bittami.......fine sokker, da.
Jeg har heklet i masse farger, herlig!!!! Har jo bare vært grått, beige og brunt pluss sort hos meg i det siste, så det var godt å boltre seg i gladfarger igjen.
Nå koser jeg meg med varm kakao, og håper det hjelper på formen, siden jeg skal arrangere Strikkecafe i morrakveld etter jobb. Laaaaang dag.
De kakene til Habibi skulle jeg gjerne hatt et helt fat av...Thank you. Det er det jeg har sagt tidligere.....vi skulle vært naboer, så hadde jeg bare kommet med varm kakao til deg, på besøk, og spist så mange kaker jeg ville :) men men......
Ha en fin kveld.
Klem

Bundingen sa...

Hei!
Sokkene heter Kjærestens valg og er fra Sokker Strikking hele året.
Lykke til med nr. 2. Du er jo halvveis allerede.

God tirsdagskveld fra Ingunn

PerJorun sa...

QueenUfo? Hihi... hun strikkedama i Criminal Mind har norske foreldre tror jeg...

Barwitzki sa...

Masse laget!!! Super!!! Fantastisk er trekantteppe. Så fine geometri og vakre farger. Jeg liker.
Ha en fin fin uke. Hilsen til deg.