torsdag 28. august 2014

Masse nydelig garn og èn VINNER

Har du sett en sååå deilig fargeklatt før?
Herlig å få noe sånn i posten, fryd for øyet! 

Eg "trengte" så sårt noe flere farger til lappeteppet
eg har startet på, og det som er såååå gøy er at...... 


.......Holst SuperSoft også kan kjøpes
i 25 grams nøster ;) Det er jo PERFEKT siden
en lapp veier bare noen gram :)  


Du husker sikkert at eg for noen dager 
siden fikk garn fra Rasmilla ?
Da fikk eg fargene til venstre, disse syns eg ble alt for
mye ton-i-ton til genseren Viggo-
Derfor kastet eg meg rundt og fikk tak et Choko nøste
og DA ble eg mye mer fornøyd med fargene 
(bilde til høyre)
Det er fint hvis det er litt kontrast på Viggo :) 

Nå skal eg bare få ferdig halskanten på Nøstebarndressen
og sy i knapper! I løpet av dagen blir det nok
garantert oppstart på NYTT og herlig strikketøy! 
JuHuuuu 


Da var det kåringen av Bursdags Give Awayen min hehe
Du kan si det sånn at eg lo rått da eg trykket på 
Random og så HVEM som vant!!!
Du snakker meg om vinnerlykke!!

Men her er det fritt fram for den som vil bli med og det
er definitivt året til SYLVIA for hun har nå
vunnet for 3. gang på bloggen min i år! hehe
GRATULERER kjære bloggvenninne :) 

Siden eg er Fan av Post-It lapper så ligger nok den
add`en din å flyr et sted så være grei å sende
meg adressen nok en gang på Mail  


Håper garnet faller i smak og at du tryller frem noe kult!
Fargene er vel muligens litt utenfor din
"komfortsone"(?) Men dette tar du hys på :) 


Må jo bare TAKKE for overveldense respons på en
kjapp Give Away-der er ENESTÅENDE!
SÅåååå mange koselige kommentarer :) 
Setter umåtelig pris på hver og èn av de :) 
TUSEN TAKK <3 


Men ikkje vær lei deg fordi om du ikkje vant, 
eg lover mer morro og gøy fremover :) 
HUSK: Eg er IKKJE ferdig med å rydde
rommet mitt f.eks MoHaaaaa



skal eg innta strikkestrikkestillingen i fred og ro, 
NYTE stillheten og bare kose meg :) 
Selv om det ikkje skjedde så mye i går så hadde
eg besøk i mange timer og det ble lite alenetid-
og DET trenger en NÅ! hehe 






KOoOS deg masse du også
og ha ein deilige dag :) 







Go`klem fra ei litt sliten, med dog HAPPY Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Bim sa...

Grattis till Sylvia!!! Goast som finns? Känns så, följts åt i bloggvärlden i måååånga år... Grattis och bamseklem!!!
Må så gott

Bim HD

Sylvia sa...

Heisann Vibeke
Altså.....nå sitter jeg bare her å smiler et stort SMIIIL!!!
Var det jeg som vant...igjen???
Jeg slang jo bare en kort kommentar, for å gratulere deg med dagen, selvfølgelig, men regnet ikke med at lykken var på min side denne gangen også.. Jeg må seriøst slenge inn en lottokupong snart!
Joda, fargene ser skjønne ut de. Passer veldig bra ;)

Må si du har anskaffet deg masse herlig garn fra Holst og Rasmilla. Dansk garn er bare såååå godt.
Jeg gikk nettop tom for garn til Selmagenser nr 4, men så har jeg jo nr 3 her også, så da strikkes det litt på den istedet. Kjøpe mer garn på jobb imorra...deilig Faerytale.
Og jeg har bakt to brød i dag, og. Koser meg med rykende fersk grovbrød med masse smør og syltetøy på. Sitter ute, i solen , og bare nyter. Jeg er virkelig en heldiggris ;)
Stor klem

Bundingen sa...

Gratulerer til Sylvia og riktig god kveld til dere begge! Nå blir det strikking resten av kvelden...

Klem fra Ingunn